ChinaTWO Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Vi leverte søknad til barnevernet nylig og fikk etter en halv uke tlf med beskjed om hjemmebesøk om en mnd. Vet noen om BUFA sender sin godkjenning (når den en gang er klar) direkte til adopsjonsforeningen, eller får vi den?? Ha en god helg der ute :-) 0 Siter
kinaputten Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Heisan! Selve godkjenningen kommer i original i posten til dere og så må dere sende den til adopsjonsforeningen. Dersom dere sender originalen, lönner det seg å få en bekreftet kopi som du beholder selv. Eller du kan sende en notarialbekreftet kopi og beholde originalen selv. Sosialrapporten sender Bufetat direkte til adopsjonsforeningen, så den behöver du ikke bekymre deg for. Håper dette var til hjelp! Lykke til! Klem 0 Siter
Molova Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Bare nysgjerrig, men kan jeg våge meg å spørre hvor i landet ting går så fort ? Har inntrykk av å bo i landets tregeste region (midt-norge)... 0 Siter
ChinaTWO Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 Bare nysgjerrig, men kan jeg våge meg å spørre hvor i landet ting går så fort ? Har inntrykk av å bo i landets tregeste region (midt-norge)... Vi bor i Hordaland - lykke til med videre prosess! 0 Siter
trk1365380645 Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Hurra! Vi har samme BV og håper det går like raskt når vi skal begynne på neste prosess om noen få måneder! 0 Siter
Koreagull Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Hurra! Vi har samme BV og håper det går like raskt når vi skal begynne på neste prosess om noen få måneder! Nå er jeg fryktelig spendt på om kanskje vi tilhører det samme BV.. Er det YB? 0 Siter
ChinaTWO Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Skrevet 16. januar 2005 Nå er jeg fryktelig spendt på om kanskje vi tilhører det samme BV.. Er det YB? Nei, det er nok ikke YB vi ligger under ;-) Lykket til med rask prosess der også! 0 Siter
Molova Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Vi bor i Hordaland - lykke til med videre prosess! takk for hilsen ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.