Gjest plomma Skrevet 27. januar 2001 Del Skrevet 27. januar 2001 Er kanskje ikke riktig forum, men inegn svarer på forum for allmenmedisin.... Jeg er slank, men har alltid kulemage! Ser ut som jeg er gravid i 4-5-6 mnd. Om morgenen kan magen være fin og flat, særlig hvis jeg har tatt sit-ups kvelden i forveien, men så snart jeg spiser en brødskive eller drikker et glass vann så eser magen utover! Hva er dette, da?? Virker som magesekken ligger rett under huden på meg. Noen som vet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 31. januar 2001 Del Skrevet 31. januar 2001 plomma. Kulemagen din kan i hverfall ikke skyldes fett slik den varierer i løpet av døgnet. Hvis dette skjer selv etter et beskjedent måltid mat, er det vel helst at magen utspiles av luft i tarmene. Men ved allsidig trening av rett og skrå muskulatur i magen din, burde vel problemet gradvis bli mindre. Få noen til å lære deg dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.