Gå til innhold

Noen pendlere her?

Anbefalte innlegg

Gjest Ravnemor?

Jeg er ukependler. Skal være hjemme med 50 % lønn i to år etter adopsjonen, og der etter ta jobb der vi bor. Er det noen av dere andre her som er pendlere? Føler at kommunen er skeptisk fordi jeg pendler, men tror egentlig det er mest fordi jeg er kvinne. Tror faktisk de ville regaert annerledes om jeg var mann. Har utdanning som gjør det lett å få jobb der vi bor, men har en periode før adopsjonen hatt lyst til å prioritere karrieren. Vi har barn fra før, som tar pendlingen helt OK.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170631-noen-pendlere-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest slappav

Spørsmålet var selvsagt om noen har fått godkjenning selv om en av partene er pendlere.

Jeg tror vi klarer å bekymre oss for det meste .... Ta det helt med ro. Pendling er ingen grunn til ikke å få godkjenning - det er dere som omsorgsenhet som skal vurderes. (Husk enslige kan også få godkjenning - og de er alene om ansvaret hele tiden.)

Når vi var på a-forberedende kurs, var det et par som jobbet på nordsjøen og de hadde blitt godkjent. Kjenner også til noen hvor den ene er flyvertinne og er borte flere dager i strekk (altså mor er borte).

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170631-noen-pendlere-her/#findComment-1120605
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...