Gå til innhold

Ny bruker fra nord hilser pent

Anbefalte innlegg

Ser i et innlegg under at det etterlyses flere fra nord. Så da er det vel kanskje tid for å hilse pent og si at vi er her også! Vi bor i nord-øst, venter tålmodig på femte måneden på oppstart med sosialrapporten, og håper at den er det trangeste nåløyet. Vi planlegger å adoptere fra Kina.

Har fulgt med på forumet her de siste 4-5 årene, om enn mer og mindre aktivt. Har henta mye god info og inspirasjon herfra, og satser på å bli mer aktiv når prosessen kommer bedre i gang og alt blir mer konkret.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170643-ny-bruker-fra-nord-hilser-pent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

LID september

Det går jo fint å bare lese innleggene uten å være aktiv selv. Vi har holdt på med adopsjonsprosessen i over 3 år. I begynnelsen var jeg innom sproradisk og leste litt her og der, etter som tiden gikk var jeg mer og mer innom DOL. Og nå nærmer deg seg raskt en tildeling, og jeg må innom å lese litt hver dag, og jammen har jeg begynnt å både svare på og skrive egne innlegg også.

Vi har LID i september, så vi håper på en tildeling i februar eller Mars.

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...