Gå til innhold

Virtuelle barnebøker - adopsjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eh.. Har mailet litt med forfatteren av disse bøkene ( Carrie Kitze), og hun har spurt meg om noen i Norge er interessert NOK i disse bøkene til at man kan legge inn en felles bestilling? Det blir rimeligere.. Og enklere for det LILLE firmaet hun driver! Noen har allerede lagt inn bestillinger på hennes web side. Pr idag blir de ikke oversatt til norsk, men kanskje senere en gang.. Nå er det jo ellers rimelig enkle i språket, så det er ikke veldig vanskelig og oversette mens man leser til barna!

Skrevet

Eh.. Har mailet litt med forfatteren av disse bøkene ( Carrie Kitze), og hun har spurt meg om noen i Norge er interessert NOK i disse bøkene til at man kan legge inn en felles bestilling? Det blir rimeligere.. Og enklere for det LILLE firmaet hun driver! Noen har allerede lagt inn bestillinger på hennes web side. Pr idag blir de ikke oversatt til norsk, men kanskje senere en gang.. Nå er det jo ellers rimelig enkle i språket, så det er ikke veldig vanskelig og oversette mens man leser til barna!

Hmmm - fikk en ide.

Kan du sende meg en mail på [email protected].

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...