Gjendine Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Sjekk linken: http://www.emkpress.com/virtual.html Her finnes det tre bøker som dere kan lese på nettet. Har tidligere tipset dere om den ene som heter "I Don't Have Your Eyes" og nå har det kommet to til :-) 0 Siter
Ahava Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Eh.. Har mailet litt med forfatteren av disse bøkene ( Carrie Kitze), og hun har spurt meg om noen i Norge er interessert NOK i disse bøkene til at man kan legge inn en felles bestilling? Det blir rimeligere.. Og enklere for det LILLE firmaet hun driver! Noen har allerede lagt inn bestillinger på hennes web side. Pr idag blir de ikke oversatt til norsk, men kanskje senere en gang.. Nå er det jo ellers rimelig enkle i språket, så det er ikke veldig vanskelig og oversette mens man leser til barna! 0 Siter
Gjendine Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Skrevet 15. januar 2005 Eh.. Har mailet litt med forfatteren av disse bøkene ( Carrie Kitze), og hun har spurt meg om noen i Norge er interessert NOK i disse bøkene til at man kan legge inn en felles bestilling? Det blir rimeligere.. Og enklere for det LILLE firmaet hun driver! Noen har allerede lagt inn bestillinger på hennes web side. Pr idag blir de ikke oversatt til norsk, men kanskje senere en gang.. Nå er det jo ellers rimelig enkle i språket, så det er ikke veldig vanskelig og oversette mens man leser til barna! Hmmm - fikk en ide. Kan du sende meg en mail på [email protected]. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.