Gå til innhold

september group: rykter fra USA

Anbefalte innlegg

Jeg har vært inne på sidene til septembergruppen og der har en familie fått beskje om at deres gruppe vil bli sent til "matchingroom" neste uke.

Jeg vet ikke riktig hva det betyr, men jeg antar det er der de finner hvem som passer til hvem. Familien har LID 20 sept.

Kan det hende vi får telefon FØR mars ?

Lid sept

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170730-september-group-rykter-fra-usa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silkeline

Det kan godt hende at en amerikansk september-gruppe er i "matching room" (jeg kjenner ikke til prosedyrene i USA), men her i Norge har ikke de som har LID-dato i september fått tildeling ennå.Først må juligruppen og augustgruppen få tildeling. Så får de som har LID i september tildeling. Vi tilhører septembergruppen (i VB). Hvis juli- og augustgruppen får tildeling etter "planen", regner jeg med at septembergruppen får tildeling i mars måned.

Håper dette var til hjelp ?!

Gjest Silkeline

Som sagt, hvis alt går etter "planen" blir det sannsynligvis tildeling i mars måned (for septembergruppen i VB).

Jeg glemte å si at kinesisk nyttår (pga. stengte offentlige kontorer)kan føre til forsinkelser, slik at tildelingen kan komme i april.

Forsinkelser pga. nyttår i Kina skjer ikke hvert år. Men det kan jo skje i år... Vi får bare følge med og se hva som skjer.

PS Hvilken dato har AFs septembergruppe LID i Kina?

Det kan godt hende at en amerikansk september-gruppe er i "matching room" (jeg kjenner ikke til prosedyrene i USA), men her i Norge har ikke de som har LID-dato i september fått tildeling ennå.Først må juligruppen og augustgruppen få tildeling. Så får de som har LID i september tildeling. Vi tilhører septembergruppen (i VB). Hvis juli- og augustgruppen får tildeling etter "planen", regner jeg med at septembergruppen får tildeling i mars måned.

Håper dette var til hjelp ?!

Det å være i "matching room" betyr ikke at man har fått tildeling. Det betyr helt enkelt at søknadene er i det rommet hos CCAA hvor man "matcher" foreldre og barn. Dette gjøres i god tid før tildelingene kommer. Tror gjerne at septembergruppa er på vei til "matchingroom" og at "matchingen" har skjedd for slutten av juli / august gruppa.

Sjekk link for å se bilder fra "matching room" http://www.angelcovers.org/ccaa/ccaa1.html

Som sagt, hvis alt går etter "planen" blir det sannsynligvis tildeling i mars måned (for septembergruppen i VB).

Jeg glemte å si at kinesisk nyttår (pga. stengte offentlige kontorer)kan føre til forsinkelser, slik at tildelingen kan komme i april.

Forsinkelser pga. nyttår i Kina skjer ikke hvert år. Men det kan jo skje i år... Vi får bare følge med og se hva som skjer.

PS Hvilken dato har AFs septembergruppe LID i Kina?

Takk for svar.

Det er ikke tildeling her som er matchingroom tror jeg, men at de jobber med det i Kina. Jeg antar at da er juli og agust ferdig matchet og venter på å bli sendt. Norge ligger etter USA så det kan kanskjer stemme.

Jeg hadde glemt det med nyttår i begeistringen. Det vil vel forsinke det noen uker. Usj. Jeg er SÅ klar til å reise.

Jeg tror det er flere datoer. AF sender ikke store grupper, men sender etter hvert som de er klare. Vi har 15.

Det å være i "matching room" betyr ikke at man har fått tildeling. Det betyr helt enkelt at søknadene er i det rommet hos CCAA hvor man "matcher" foreldre og barn. Dette gjøres i god tid før tildelingene kommer. Tror gjerne at septembergruppa er på vei til "matchingroom" og at "matchingen" har skjedd for slutten av juli / august gruppa.

Sjekk link for å se bilder fra "matching room" http://www.angelcovers.org/ccaa/ccaa1.html

Artig å se hvor "fødselen" skjer!

Annonse

Gjest Silkeline

Takk for svar.

Det er ikke tildeling her som er matchingroom tror jeg, men at de jobber med det i Kina. Jeg antar at da er juli og agust ferdig matchet og venter på å bli sendt. Norge ligger etter USA så det kan kanskjer stemme.

Jeg hadde glemt det med nyttår i begeistringen. Det vil vel forsinke det noen uker. Usj. Jeg er SÅ klar til å reise.

Jeg tror det er flere datoer. AF sender ikke store grupper, men sender etter hvert som de er klare. Vi har 15.

Hei igjen, og takk for svar!

Jeg er klar over at "matching room" ikke betyr tildeling. :-)

Ville bare opplyse om hvilket tildelingstidspunkt (mars, ev. april) vi med LID september kan regne med (iflg. VB).

Jeg er ganske ny på disse DOL-sidene. Har lagt merke til at det av og til står "rykter fra USA". Info om hvor USA (eller andre land) er i prosessen, hvilken web-side finner man det på? :-)

Klem fra

Gjest Silkeline

Takk for linken til "fødestuen"! :-)

Jeg er ganske ny på DOL, mye nyttig info å finne her. :-)

Vet du tilfeldigvis etter hvilke kriterier "matchingen" foregår. Er det køprinsippet (med nummer i rekken), eller...?

Hei igjen, og takk for svar!

Jeg er klar over at "matching room" ikke betyr tildeling. :-)

Ville bare opplyse om hvilket tildelingstidspunkt (mars, ev. april) vi med LID september kan regne med (iflg. VB).

Jeg er ganske ny på disse DOL-sidene. Har lagt merke til at det av og til står "rykter fra USA". Info om hvor USA (eller andre land) er i prosessen, hvilken web-side finner man det på? :-)

Klem fra

Hei. Jeg er inne og leser på

http://groups.yahoo.com/group/a-parents-china

Du må være medlem for å lese mail, men det er det samme som for DOL.

I tillegg er jeg inne på septembergruppen egne sider. Det var der det sto om matchimgroom.

Det lå også en link til bilder fra det mystiske rommet... Så jeg har SETT det. Minner litt om kaos, men det er enorme mengder barn de fordeler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...