Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I disse dager er det ett år siden vi kom på masterlist på Filippinene, og vi venter... Er det noen der ute som har fått tildelinger i det siste? Eller som har hørt noe nytt? Kan vi håpe at det ikke blir så veldig mye lenger å vente? Storebror begynner å bli skikkelig utålmodig. Her forleden lurte han på hvorfor ikke VI kunne ringe DEM!

Skrevet

Dessverre har ventetiden på Filippinene gått opp. Vi har nå stått 17 mnd. på ML og begynner å bli SKIKKELIG utolmodinge. Det har ikke vært tildelinger til Norge ennå i år. Det de sier er at ICAB holder på å gjøre seg fredige med de som har stått på ML siden 1. halvdel 2003, deretter tar de 2 halvdel. Slik har ihverfall jeg forstått det. Så får vi håpe at det løsner snart.

Lykke til videre.

Skrevet

Dessverre har ventetiden på Filippinene gått opp. Vi har nå stått 17 mnd. på ML og begynner å bli SKIKKELIG utolmodinge. Det har ikke vært tildelinger til Norge ennå i år. Det de sier er at ICAB holder på å gjøre seg fredige med de som har stått på ML siden 1. halvdel 2003, deretter tar de 2 halvdel. Slik har ihverfall jeg forstått det. Så får vi håpe at det løsner snart.

Lykke til videre.

Huff, jeg skjønner dere er utålmodige. Vi burde vel ikke klage enda, men det er jo så vanskelig når man ikke vet hvor lang tid vi skal forvente at dette vil ta! Håper dere snart hører noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...