Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har opprettet en mailingruppe for oss som venter tildeling fra Colombia i 2005. Ingen konkurrent til dol eller Colombialista, bare kjekt å å ha et sted hvor vi kan treffes mer "privat". Noen av oss skal vel til Colombia sammen også :-)

Adresse for påmelding er:

Colombia2005@yahoogroups.

com

jeg har laget det som en lukket gruppe for å slippe tyvtittere og andre vi helst ikke vil ha der inne...

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170763-colombia-mailingliste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj da!! Og jeg som er så utrolig nyskjerrig av meg :-/. Hvordan skal jeg klare å følge med framover nå?`

He-he, dere får kose dere masse, så håper jeg at dere også kommer hit (eller på Colombialista) med alle godnyhetene :-)

Klem fra

Hihihihi, du får søke spesialmedlemsskap du ;o)

Og selvfølgelig kommer ale gode nyheter her! Mailinglista er selvfølgelig ikke noe alternativ til dol må vite!

Beste hilsen fra

Annonse

Mulig å få være med selv om man er helt grønn på data???

Vi har sendt papirene våre nedover 1.12.04, så vi håper jo på å få dratt nedover i løpet av 2005.

Skal man sende en mail til den e-posten eller hvordan gjør jeg det?

Send en mail til denne adressen du :-)

[email protected]

Beste hilsen fra

Gå inn på denne lista og trykk "join this group". Eventuelt send en mail til den adressen jeg har lagt under KHB75 sitt innlegg.

http://groups.yahoo.com/group/Colombia2005/

Beste hilsen fra

Må ha det i små smuler jeg tror jeg, men hva skriver jeg under

Preferred content: får ikke opp Norge her.

Sorry sorry altså.....

Spør sikkert om mer snart.......

Må ha det i små smuler jeg tror jeg, men hva skriver jeg under

Preferred content: får ikke opp Norge her.

Sorry sorry altså.....

Spør sikkert om mer snart.......

Ehhh, jeg håper det er noen andre som kan forklare de tingene til deg, for jeg er ærlig talt ikke sikker - det er år og dag siden jeg opprettet en yahoo-konto...

Håper du får det til!

Beste hilsen fra

Hei,

dere som vil bli medlemmer - det hadde vært fint om dere presenterte dere skikkelig og ikke bare via en anonym mailadresse. Det er et lukket fora hvor bare medlemmer har tilgang, så behovet for å være anonym bør ikke være det samme som her på dol - meningen er at vi skal bli kjent med hverandre :-)

Jeg er litt skeptisk til å slippe inn anonyme personer, særlig siden det er enkelte personer her på dol som langt i fra ville være en berikelse for mailinglista, for å si det sånn ;o)

Beste hilsen fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...