Gjest colombimamma Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Heisan! Fikk bekreftelse fra regino nord på fredag med info om når vi ble registrert. Noen som har peiling på om det skal sendes statusraport til AF?? Har ikke fodt noe informasjon om dette, men det står på adopsjonskalenderen vi fikk da vi startet prosessen. Så det da jeg skulle notere registrerings datoen.. 0 Siter
flora Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Hei. innbiller meg at statusrapport skal sendes. Dersom du ikke gjør det, får du nok en påminnelse fra AF om dette. Tror vi fikk det...Ring og sjekk! 0 Siter
Gjest colombimamma Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Hei. innbiller meg at statusrapport skal sendes. Dersom du ikke gjør det, får du nok en påminnelse fra AF om dette. Tror vi fikk det...Ring og sjekk! Heisan. Det var nesten det jeg kunne tenke meg,skal ringe i morra.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.