Gå til innhold

Konfirmasjon og fargevalg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer an på hvor "trendy" du ønsker å være. Og om du ønsker dempet elle knalle farger. Jeg liker best helt hvit base (duk, tallerkner etc.) Mellomblått er ganske "safe" farge. Grått/sort tilbehør er mer røft. Forrige vår var det ganske populært med tilbehør i turkis eller lime. Veldig mye stilig man kan gjøre.

Kizza1365380506

Hør med konfirmanten. Har han en farvorittfarge. Så kan du tenke på blomster. Skal du ha det begynner du med blomstene og finner duk og servietter ut fra det. Hvite blomster og servietter og farge på duken er jo veldig fint, enkelt og stilig.

Mvh

Kommer an på hvor "trendy" du ønsker å være. Og om du ønsker dempet elle knalle farger. Jeg liker best helt hvit base (duk, tallerkner etc.) Mellomblått er ganske "safe" farge. Grått/sort tilbehør er mer røft. Forrige vår var det ganske populært med tilbehør i turkis eller lime. Veldig mye stilig man kan gjøre.

Min datter valgte sort og orange! Det passer jo også til gutt!

Det ble råstilig, samtidig som det ble lekkert.

Sorte duker (laken) orange løper på midten, lagt litt løst på. Orange glasslysetaker + sorte lys. Orange roser, orange og sorte bordkort etc.

Jeg fikk litt bakoversveis til å begynne med, men hun hadde fått lov å velge...

Sorte duker (laken) orange løper på midten, lagt litt løst på. Orange glasslysetaker + sorte lys. Orange roser, orange og sorte bordkort etc.

Høres kjempestilig ut! Skikkelig gjennomført. Utrolig mye tøft det går an og finne på hvis man bare har litt fantasi.

Hadde konfirmasjon ifjor og var veldig godt fornøyd med fargevalg.

Hvite duker, sølv lysestaker med farge som blå druer på lys.

Hvite carla liggende på bordet. Samme farge på serviettene som lysene. Hvite tallerkener og sølvbestikk. Enkelt og pent.

Foran konfirmanten satte jeg de første barnestøvlene med hvite blomster i.

• 2 uker senere...

Annonse

Skikkelig Halloween :-)

hadde jeg tatt laken til duk så tror jeg oldemor hadde fått sjokk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...