Gå til innhold

Flagg ?? Dukker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i et Rumensk flaggHar prøvd å lete på yahoo/kvasir ol men finner ikke fram-

Jeg er også ute etter ei negerdukke MED hår.

Har prøvd forskjellige linker men finner ikke den rette. Riktige Leker har kun ei og den var ikke så veldig søt...

Håper noen kan gi meg konkrete letetips.

Gjest adidas1973
Skrevet

Har du prøvd ambassaden? Jeg fikk låne et flagg på en ambassade. Jeg skulle bare låne i forbindelse med et prosjekt, men kanskje de kan hjelpe deg med å få kjøpt et flagg?

Skrevet

Flagg får du på Oslo Flaggfabrikk http://www.flagg.no/xp/pub/topp/hjem/index.html

Og så må du IKKE si "neger" - for det er fy og fy ;-)

..men jeg har ingen problem med å si "neger"!Grunnen til at jeg skriver negerdukke er at jeg ville begrense søket.. kunne jo self skrevet; ønsker dukke , helt mørk,med krøllete svart hår og som kommer fra Afrika..Nå er jo arfika stort da med mange forskjellige folkeslag... MEN jeg tror de fleste vet hva jeg er ute etter uten å starte en debatt her!

Hilsen en mor til en aldeles nydelig Afikaprinsesse..

Gjest ruskapetruska
Skrevet

..men jeg har ingen problem med å si "neger"!Grunnen til at jeg skriver negerdukke er at jeg ville begrense søket.. kunne jo self skrevet; ønsker dukke , helt mørk,med krøllete svart hår og som kommer fra Afrika..Nå er jo arfika stort da med mange forskjellige folkeslag... MEN jeg tror de fleste vet hva jeg er ute etter uten å starte en debatt her!

DU har ingen problemer med å si neger, men har du tenkt på at det finnes mange som overhodet ikke liker å bli kalt det?

Nå kalte ikke du noen det, men..

Gjest merkelig synes jeg
Skrevet

Da vi kjøpte mørk dukke til datteren vår het det "etnisk". Det virker nå litt rart, fo alle er jo etniske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...