snø Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 ...hurra!!! Tvi-tvi, særlig til dere som venter på reisebeskjed! :-)) Så håper jeg at de neste ukene (og månedene...) vil by på hauger av godkjenninger, distrikter og tildelinger!!! Jeg har sommerfugler i magen her jeg sitter.... Det er litt deilig også ;-) Beste hilsen fra 0 Siter
Gjest Snart Colombiamamma! Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Endelig, etter en laaaaang ferie kan vi igjen kaste oss over postkassen for å lete etter et distrikt..... Hilsen fra 0 Siter
snø Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Skrevet 17. januar 2005 Endelig, etter en laaaaang ferie kan vi igjen kaste oss over postkassen for å lete etter et distrikt..... Hilsen fra ...nå trodde jeg at du hadde gode nyheter! Fikk nesten hjertet i halsen. Men er heeelt enig - jippi!!!!! Beste hilsen fra 0 Siter
Krykkjemo Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 å, ja....det skal bli godt med nyheter fra Colombia igjen :-))) Lykke til alle sammen i alle deler av prosessen!!! 0 Siter
pipppi Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Masse masse lykke til til dere som venter på distrikt og tildeling! Nesten så jeg får sommerfugler i magen på deres vegne!! Tvi-tvi, håper det vil skje MYE nå framover. 0 Siter
Tilla Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Jeg krysser fingrene og venter sammen med deg snø) Klem fra 0 Siter
snø Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Skrevet 18. januar 2005 Jeg krysser fingrene og venter sammen med deg snø) Klem fra Takker Tilla :-) men i følge AF så må vi ha is i magen ut januar også, for det skjer visst lite i januar i Colombia, stort sett bare reisebeskjeder.... Heldigvis bare et par uker igjen av januar, så er vi inne i februar... ;-) Beste hilsen fra 0 Siter
Siri75 Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 å, ja....det skal bli godt med nyheter fra Colombia igjen :-))) Lykke til alle sammen i alle deler av prosessen!!! Hei Hurra, tiden har liksom stått stille enstund nå. Vi venter på godkjennelse av ICBF 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.