Gå til innhold

Matoppskrifter fra Colombia-hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Det er en stund siden jeg var aktiv her inne, det er travelt å være to-barns-mamma!! Men utrolig koselig. Stortrives i rollen :-)

Nå lurer jeg på om dere kan hjelpe meg litt. Eldstemann har tema "MAT" i barnehagen denne måneden, og vi er derfor på jakt etter matoppskrifter fra Colombia. Barnehagepersonalet (den barnehagen er helt fantastisk!!!) ville veldig gjerne lage litt mat fra Colombia den uka eldstemann hadde "kjøkkentjeneste".

Har dere noen tips på oppskrifter eller linker til steder hvor jeg kan finne en del oppskrifter?

TAKK!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170974-matoppskrifter-fra-colombia-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg gikk inn på linken, og vips så oppdaget jeg sønnen min gitt..

Det var koselig,,

PS har laget empanadas, hadde litt trøbbel med deigen, neste gang kjøper jeg ferdig butterdeig!!

http://nmu.no/?cat=16

Søkte bare for moros skyld på nettet og fant henvisning til et slikt hefte om Colombia. Kan det være noe?

Det ser ut for at det er mange fine artikler der. har kopiert opp linkene og skal lese dette ved en senere anledning

Annonse

Mener å huske at jeg fant oppskriften på Colombiaklubben sine sider.. men finner den ikke nå..

ser at de holder på å endre sidene.. kanskje den har falt ut???

Noen som har oppskriften??

Hei!

Det stemmer at vi legger om sidene til Colombiaklubben. Dere ser endringene når de nye sidene er ferdig :-)

Men vi har ikke rørt de sidene som ligger på nettet i dag. Det vil vi heller ikke gjøre før de nye siden er ferdige.

Vi bygger sidene på det samme rammeverket som dagens sider er bygget med. Et av målene er at det skal bli lettere å finne frem slikt som for eksempel matoppskrifter.

Send oss gjerne meldinger om hva vi bør gjøre noe med - Endre, fjerne, legge til eller rett og slett ikke røre...

www.colombiaklubben.no

Hei!

Det stemmer at vi legger om sidene til Colombiaklubben. Dere ser endringene når de nye sidene er ferdig :-)

Men vi har ikke rørt de sidene som ligger på nettet i dag. Det vil vi heller ikke gjøre før de nye siden er ferdige.

Vi bygger sidene på det samme rammeverket som dagens sider er bygget med. Et av målene er at det skal bli lettere å finne frem slikt som for eksempel matoppskrifter.

Send oss gjerne meldinger om hva vi bør gjøre noe med - Endre, fjerne, legge til eller rett og slett ikke røre...

www.colombiaklubben.no

Da var det kanskje et annet sted at jeg fant oppskriften på

empanadas :-)

• 2 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...