Gå til innhold

Vennligst unngå å svare på innlegg skrevet for å provosere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Kanskje de ikke har annet å ta seg til?;-/

Joda, man kan alltids finne en eller annen tråd på f.eks. forum for seksualitet som man kan krangle litt i... Eller man kan engasjere seg i diskusjoner om hvilket navn som er fint. Det finnes alltid noe bedre å gjøre enn å svare provokatøren:-)

IngenLurerDenneGutten

Joda, man kan alltids finne en eller annen tråd på f.eks. forum for seksualitet som man kan krangle litt i... Eller man kan engasjere seg i diskusjoner om hvilket navn som er fint. Det finnes alltid noe bedre å gjøre enn å svare provokatøren:-)

Jeg har (i hvert fall) noen ganger fortalt henne at hun hisser seg ubegrunnet opp. Så jeg har ikke forsvart noen syns jeg.

Annonse

Blant de navnene som kvrulanten her på forumet kaller seg er: Morten Johansen, Beriket, Uekte adoptert.

Han kan også bruke andre nick.

Dette til opplysning for nye. Ikke svar på innleggene hans, bare send en mail til webmaster!

Gjest Moderator

Men det er jo tydelig at man ikke helt vet HVEM som er provokatør(ene) her i dette forumet. Ofte finner du det ikke ut før vedkommende har skrevet et motinnlegg.

Joda, vi har mulighet til å se om det er vår "gjenganger" som har skrevet innlegget.

Vi har imidlertid også andre brukere som vi opplever som problematiske, men dette vet du jo fra tidligere - jfr. de gjentatte oppfordringene om å begrense antall nick.

Joda, vi har mulighet til å se om det er vår "gjenganger" som har skrevet innlegget.

Vi har imidlertid også andre brukere som vi opplever som problematiske, men dette vet du jo fra tidligere - jfr. de gjentatte oppfordringene om å begrense antall nick.

he-he...

Av og til er det fornøyelig å lese dine svar, og det som ligger litt mellom linjene:-)

Annonse

Gjest Majalla

Vet ikke om det er meg du sikter til her som "problematisk bruker". Jeg kan iallefall si for min egen del at jeg ofte har glemt meg og svart på innlegg med mitt egentlige nick, istedenfor det jeg anonyniserte. Ikke så lett å huske det bestandig når man bruker "svart til meg"-funksjonen og ikke går til selv tråden.

Så er det er ikke for å være vanskelig altså..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...