Gå til innhold

Vi skal adoptere!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Karamelis

2

• rao

2

• nedtelling

2

• snø

2

Mest aktive i denne tråden

Så kjekt!!! Jeg er litt sent ute med min kommentar jeg da, men måtte bare skrive noen ord lell :)

Tror mange av oss har følt vegring mot adopsjon for egen del, selv om vi synes det er veldig ok at andre gjør det. Ting tar tid,og ting skal modnes. Slik er det med adopsjon også. Det er ikke det første man tenker på når man ønsker stifte familie, men tro meg...det er definitivt en fantastisk måte å få barn på! I dag er jeg bare så takknemlig for at det gikk slik det gikk, og at vi fikk akkurat de barna vi fikk. De lar seg ikke erstatte verken av biologi eller noe annet.

Lykke til! Dere har kjempespennende og nervepirrende tider foran dere! :)

Takk for det! ;o)

Hei Malun,

Gratulerer! Så hyggelig å høre.

Mannen din har kanskje gått og tenkt på dette i månedsvis, og lurt på om du ville! *lol*

Glad på deres vegne!

Alt godt,

Takk for det! ;o)

Jeg gleder meg veldig - selv om jeg er klar over at det kan bli lang ventetid og noen nedturer underveis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...