Gå til innhold

Vi er i gang med nr. 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går hadde vi det förste möte med BV for en söster eller bror til lillegutt.

Vi sendte inn söknaden i starten av desember 04, og er i gang allerede!!! Dette lover godt.

Neste möte blir i februar og BV mente at vi klarer oss med to möter. Det betyr at sosialrapporten mest sannsynlig kommer til Bufetat i slutten av februar. Jippy!

Det er en fantastisk god fölelse og vaere i gang igjen.

carla1365380461
Skrevet

Gratulerer, så flott at det går så raskt! Er det Korea dere adopterer fra?

Vi er også i gang med andre adopsjon (Kina) - barn nr. 3 - og er lovet ferdig sosialrapport 2. uka i februar. Regner med den sendes Bufetat i februar. Da ligger vi likt enn så lenge!

Klem

Skrevet

Gratulerer, så flott at det går så raskt! Er det Korea dere adopterer fra?

Vi er også i gang med andre adopsjon (Kina) - barn nr. 3 - og er lovet ferdig sosialrapport 2. uka i februar. Regner med den sendes Bufetat i februar. Da ligger vi likt enn så lenge!

Klem

Ja, det stemmer at vi skal adoptere fra Korea.

Vi er ganske likt i prosessen enn så lenge ja... Men du kommer nok hjem en del för med neste lille gull enn oss.

Vi har spennede tider foran oss.

6 februar er det et år siden vi kom hjem med lillegutt og jeg/vi koser oss hver dag.

Jeg har til og med forlenget permisjonen min med et år!!

Nyter tiden...

carla1365380461
Skrevet

Vi er ganske likt i prosessen enn så lenge ja... Men du kommer nok hjem en del för med neste lille gull enn oss.

6 februar er det et år siden vi kom hjem med lillegutt og jeg/vi koser oss hver dag.

Nyter tiden...

Ja, det går fort i Kina for tiden!! Når kan dere ca. regne med tildeling fra Korea, da?

Kos dere der hjemme!

Lykkelig kinamor
Skrevet

Nyter tiden...

Hei og gratulerer!

takk for julekort med nydelig bilde av blid gutt som tydeligvis trives! Vi er også i gang med nr 2; sosialrapporten ble mottatt hos Bufetat øst i beg. av desember og så er det bare å smøre seg med tålmodighet i de 6 mnd eller mer de bruker på å fylle ut navnene våre i adopsjonsbevilligen. Søknad til Kina en gang i løpet av sommeren håper vi!

NB måtte få meg nytt nick siden "snart Kinamor" ikke passet så godt lenger!

Skrevet

Hei og gratulerer!

takk for julekort med nydelig bilde av blid gutt som tydeligvis trives! Vi er også i gang med nr 2; sosialrapporten ble mottatt hos Bufetat øst i beg. av desember og så er det bare å smøre seg med tålmodighet i de 6 mnd eller mer de bruker på å fylle ut navnene våre i adopsjonsbevilligen. Søknad til Kina en gang i løpet av sommeren håper vi!

NB måtte få meg nytt nick siden "snart Kinamor" ikke passet så godt lenger!

Takk for nydelig bildet selv.

Så göy at dere er igang igjen dere også. Vi får bare håpe på at bufetat kan få opp farten litt.

Er det muligheter for at dere kanskje får tildeling för Jul i år ??

Du har fått deg et fint nytt Nick, jeg er i alle fall en lykkelig Koreamamma.

Klem fra

Skrevet

Ja, det går fort i Kina for tiden!! Når kan dere ca. regne med tildeling fra Korea, da?

Kos dere der hjemme!

Jeg vet ikke hvor lenge vi må vente för tildeling, men kanskje september/oktober 2006.

Vi får smöre oss med tålmodighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...