Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk innkallelse til legen i dag (spesialist) og tankene gikk med en gang tilbake nesten fire år. Da var mannen min med meg til timen og vi fikk beskjed om at vi ikke kunne få barn.

Legen tok bare _så_ feil!! I dag har vi verdens flotteste gutt, riktignok adoptert, men han er VÅR!!!

Skal ta med skrytealbumet til legetimen og vise henne hvor fantastisk godt det kan ende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171496-de-tok-_s%C3%A5_-feil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest colombimamma

Heisan Hugmee!

Synes innlegget ditt var utrolig deilig å lese...

Har nemlig nesten samme utgangspungt som deg, har startet adopsjons prosessen og er veldig stålt av det,gleder meg utrolig til vi sitter med den lille colombiagutt/jente..

Det er jo desverre slik at mange synes det er trist at vi ikke kan få egne barn, men jeg føler heller at vi er heldige som kan få låv til å oppdra et barn som vi ikke har laget selv.

Er forhåpentlig vis mamma sommeren 06.

Jeg og mannen min er så enige om at det for oss ikke er viktig å føre våre gener videre. Så vi adopterte, fikk to nydelige barn, og er strålende fornøyd. Jeg kan ikke forstå dem så absolutt må føde barna sine selv og utsetter seg for hormonkurer, uendelige undersøkelser og prøver.Barnas bestefar har flere ganger sagt at hadde vi laga barna selv, så hadde vi ikke fått slike intelligente og pene barn. He, he... Det er som om jeg skulle ha sagt det selv.

Jeg og mannen min er så enige om at det for oss ikke er viktig å føre våre gener videre. Så vi adopterte, fikk to nydelige barn, og er strålende fornøyd. Jeg kan ikke forstå dem så absolutt må føde barna sine selv og utsetter seg for hormonkurer, uendelige undersøkelser og prøver.Barnas bestefar har flere ganger sagt at hadde vi laga barna selv, så hadde vi ikke fått slike intelligente og pene barn. He, he... Det er som om jeg skulle ha sagt det selv.

Du skriver: "Barnas bestefar har flere ganger sagt at hadde vi laga barna selv, så hadde vi ikke fått slike intelligente og pene barn."

*humrer*

Med vennlig hilsen

Går ikke an å bli mer enig! I dag føles det som om det nesten hadde blitt "feil" å fått barn på naturmetoden, når jeg ser på våre to skjønne!!

Som en gammel tante av oss sa første gang hun så vår Colombiagutt: "det der hadde dere ikke klart på egen hånd!" :-) :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...