Gå til innhold

gutt 25 år som tisser seg ut dag og natt.

Anbefalte innlegg

25 år som tisser seg ut dag og natt

jeg er en gutt på 25 år som tisser meg ut dag og natt, å jeg tisser ganske mye. jeg er lei av å vaske klær å sengklær nu, jeg må vaske klær og sengklær hver dag. jeg bruker ikke bleier, men jeg må vel begynne snart med bleier både dag og natt. jeg trenger råd i fra alle som kan gi meg råd om hvor jeg får kjøpt bleier før mitt problem. jeg synes at det er flaut på kjøpe bleier på butikken her jeg bor. er det noen som kan hjelpe meg med en link adresse der mann får kjøpt bleier?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg råder deg til å oppsøke fastlegen din. Da vil du få bleier på blå resept. Dessuten bør du be om å bli undersøkt hos en spesialist for å finne ut hva som er grunnen til problemet. Det lar seg stort sett løse, selv om det for meg ennå ikke har gjort det. Jeg har vært igjennom hele "bøtteballetten" uten at de klarte å finne det ut, men det betyr ikke at det vil være slik for deg. Selv er jeg en mann på 31 år som har hatt problemet siden begynnelsen av tenårene. Muligens må jeg be om en vurdering om en operasjon kan bli utveien for meg. Men det vil jeg ta opp med min lege i løpet av våren.

Lykke til!

Hei!

Jeg råder deg til å oppsøke fastlegen din. Da vil du få bleier på blå resept. Dessuten bør du be om å bli undersøkt hos en spesialist for å finne ut hva som er grunnen til problemet. Det lar seg stort sett løse, selv om det for meg ennå ikke har gjort det. Jeg har vært igjennom hele "bøtteballetten" uten at de klarte å finne det ut, men det betyr ikke at det vil være slik for deg. Selv er jeg en mann på 31 år som har hatt problemet siden begynnelsen av tenårene. Muligens må jeg be om en vurdering om en operasjon kan bli utveien for meg. Men det vil jeg ta opp med min lege i løpet av våren.

Lykke til!

har du en daresse der mann får kjøpt store bleier å som de er plass til mye tiss i? i dag har jeg tisset meg ut 7 ganger + at jeg bersje meg ut 3 ganger i løpet av to timer. jeg trenger hjelp!

har du en daresse der mann får kjøpt store bleier å som de er plass til mye tiss i? i dag har jeg tisset meg ut 7 ganger + at jeg bersje meg ut 3 ganger i løpet av to timer. jeg trenger hjelp!

Jeg vil fremdeles anbefale deg å snakke med legen din. Adresse på steder som selger store bleier kan du søke etter i telefonkatalogen, for det avhenger jo litt av hvor du holder til. Selv er jeg hjemmehørende i Buskerud fylke. Når du har fått resept på bleiene, slipper du dessuten unna med egenandelen, og betaler maks. kr.1550,- i egenandel før du får frikort. Du får oppført på et eget kort hvor mye du har lagt ut, og det innbefatter legebesøk og eventuelle undersøkelser på sykehus. Lykke til!

Gjest Shira12

http://www.mamut.no/promex24/

Her er en nettbutikk som fører slike hjelpemidler.

Tar du kontakt med fastlegen din kan du få blåresept på hjelpemidler, du vil da spare en del penger.

Apoteket vil da hjelpe deg med og finne rett type, de er diskre og vant med og hjelpe personer med slike problem. De fleste apotek har et eget rom hvor dere kan snakke uforstyrret.

Gjest Fru. Hagen

Dette er en bleiefetisjist og ikke en som har fysiske problemer. Gå et annet sted å lek er du snill.

Annonse

Dette er en bleiefetisjist og ikke en som har fysiske problemer. Gå et annet sted å lek er du snill.

Kjære "Fru. Hagen"!

Hvordan kan du være så bombastisk i dine påstander. Folk kan tross alt få problemer med vannlatningen i alle aldre. Selv vi som er menn, selv om det er mindre kjent. ( Kansje fordi vi risikerer å møte slike holdninger som du kommer med ).

Hilsen en 31 år gammel mann som sliter med inkontinens.

Gjest Fru. Hagen

Kjære "Fru. Hagen"!

Hvordan kan du være så bombastisk i dine påstander. Folk kan tross alt få problemer med vannlatningen i alle aldre. Selv vi som er menn, selv om det er mindre kjent. ( Kansje fordi vi risikerer å møte slike holdninger som du kommer med ).

Hilsen en 31 år gammel mann som sliter med inkontinens.

Selvsagt kan alle få problemer med dette, og det er selvfølgelig beklagelig for de det måtte ramme. Men denne 25 åringen har altså i det første innlegget problemer med å holde på urinen og spør etter bleier for dette. I neste innlegg har han tisset på seg 7 ganger, men ikke nok med det, nei nå har han plutselig bæsjet på seg 3 ganger også på samme dag. Hvor sannsynlig tror du selv dette er? Hvorfor nevnte han ikke avføringsproblemer i første innlegg? Hvor ofte bæsjer man 3 ganger om dagen eller tisser på seg 7 ganger før dagen er halvveis? Denne mannen er så opphengt i få tak i BLEIER at han ikke nevner leger, hjelpemiddler eller annen hjelp i det hele tatt. Nope, alt hans fokus er på bleier så her har vi med en bleiefetisjist å gjøre.

Selvsagt kan alle få problemer med dette, og det er selvfølgelig beklagelig for de det måtte ramme. Men denne 25 åringen har altså i det første innlegget problemer med å holde på urinen og spør etter bleier for dette. I neste innlegg har han tisset på seg 7 ganger, men ikke nok med det, nei nå har han plutselig bæsjet på seg 3 ganger også på samme dag. Hvor sannsynlig tror du selv dette er? Hvorfor nevnte han ikke avføringsproblemer i første innlegg? Hvor ofte bæsjer man 3 ganger om dagen eller tisser på seg 7 ganger før dagen er halvveis? Denne mannen er så opphengt i få tak i BLEIER at han ikke nevner leger, hjelpemiddler eller annen hjelp i det hele tatt. Nope, alt hans fokus er på bleier så her har vi med en bleiefetisjist å gjøre.

Det kan jo hende det har skjedd noe med kroppen også. Bare tenk på hvordan en selv opplever det, en sjelden gang: Når man ligger og er syk, kan kroppen reagere nettopp på denne måten ( eller tenk på små barn. Vanligvis har de kanskje avføring en gang om dagen, men pga. at de blir dårlig, endrer dette seg ). Dette forteller ikke denne personen noe om. Han kan også ha hatt opplevelser i den senere tid som han nå får en kroppslig reaksjon på ( Psykisk reaksjon ). Så jeg synes fremdeles du er altfor nedlatende i din holdning.

Gjest Shira12

Den tanken slo meg også.

Nå angrer jeg nesten på at jeg svarte på hans innlegg og prøvde og hjelpe.

Men allikevel kan det jo hende at han faktisk trenger hjelp. Jeg synes ofte det er vanskelig og se om det er ett reelt problem eller ett tulleinnlegg, og snill som jeg er, lar jeg ofte tvilen komme tilgode ;-) Kanskje jeg bør bli mer kritisk?

Uff, jeg synes det er vanskelig når enn må sile slike innlegg, det er jo ett stort problem for dem de gjelder.

Gjest Shira12

Det kan jo hende det har skjedd noe med kroppen også. Bare tenk på hvordan en selv opplever det, en sjelden gang: Når man ligger og er syk, kan kroppen reagere nettopp på denne måten ( eller tenk på små barn. Vanligvis har de kanskje avføring en gang om dagen, men pga. at de blir dårlig, endrer dette seg ). Dette forteller ikke denne personen noe om. Han kan også ha hatt opplevelser i den senere tid som han nå får en kroppslig reaksjon på ( Psykisk reaksjon ). Så jeg synes fremdeles du er altfor nedlatende i din holdning.

Hei.

Det kan godt hende han har ett problem, jeg har svart han og prøvd og hjelpe.

Men dessverre har det vært mye tulleinnlegg på Doktoronline, så jeg forstår at noen har følerene ute.

Det er mangen som har "faket" reelle problem, og det er meget dumt for de som faktisk sliter med problemer.

Har svart deg på ett tidligere innlegg, håper ting ordner seg for deg! Du har nok en hverdag det kan være vanskelig og forstå for utenforstående.

Ikke gi opp, stå på!

Mvh

jeg har så løst til å begynne med bleier. jeg gidder ikke å gå på do når jeg vil tisse eller bersje så da lar jeg det heller komme i boksa mi, det er en deilig følelse nør det skjer. jeg er helt hektet på å gjøre i boksa. men jeg har veldig løst til å begynne med bleier, smokk, flaske. hvordan bleier anbefaler dere meg å bruke??? hva er det beste bleiemerket???

Gjest Fru. Hagen

jeg har så løst til å begynne med bleier. jeg gidder ikke å gå på do når jeg vil tisse eller bersje så da lar jeg det heller komme i boksa mi, det er en deilig følelse nør det skjer. jeg er helt hektet på å gjøre i boksa. men jeg har veldig løst til å begynne med bleier, smokk, flaske. hvordan bleier anbefaler dere meg å bruke??? hva er det beste bleiemerket???

Som jeg trodde..... gå et annet sted å lek du, dette er en seriøs diskusjonsside.

Ring en bandasjist og be om å få tilsendt bleieprøver, så kan du selv finne ut hvilken bleie du liker best. Men vær så snill og hold deg unna seriøse diskusjonsforum.

Annonse

Hei!

Du får se å finne egnede steder for slike aktiviteter. Jeg respekter din legning, men dette forumet er ikke det rette for slike ting. Og: til "Fru. Hagen": Ja, du hadde rett denne gang, men det er ikke så lett å se ved første blikk på noen av innleggene her.

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...