Gå til innhold

Hva med å ta i bruk denne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

roms1365380809

Syntes denne siden er mye enklere å bruke. Logget meg inn på den du anbefalte,fikk ikke opp noe innlegg jeg fikk lest.

Hei. Grunnen til at du ikke kunne lese noe er at det faktisk ikke er kommet noe innlegg enda.Forumet er helt nytt og uavhengig. Det vil kanskje ta lang tid før forumet er blitt kjent.Det er heller ikke noen fagperson tilknyttet forumet.Men det er en mulighet til å utveksle erfaringer. Det er greit med flere forum der man mer konkret tar opp kun ett tema. Vil forøvrig si at jeg mener doktoronline er en fantastisk bra webside.Se foreksempel artikkelen om mbd og kvinner.Den har hjulpet mange. Men besøk mitt lille forum som alternativ B :-)

Mvh

Roms

http://www.adhdforum.com.au.pn

roms1365380809

Hei. Grunnen til at du ikke kunne lese noe er at det faktisk ikke er kommet noe innlegg enda.Forumet er helt nytt og uavhengig. Det vil kanskje ta lang tid før forumet er blitt kjent.Det er heller ikke noen fagperson tilknyttet forumet.Men det er en mulighet til å utveksle erfaringer. Det er greit med flere forum der man mer konkret tar opp kun ett tema. Vil forøvrig si at jeg mener doktoronline er en fantastisk bra webside.Se foreksempel artikkelen om mbd og kvinner.Den har hjulpet mange. Men besøk mitt lille forum som alternativ B :-)

Mvh

Roms

http://www.adhdforum.com.au.pn

Jeg mente artikkelen: Adhd-mørketall blandt kvinner for å være korekt.

mvh

roms.

www.adhdforum.com.au.pn

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest en mamma i nord

Hej, fikk i går veta att dattern min på 14 år har ADD vi kommer att få diagnos fastsatt etter påske.

Anbefaler at dere melder dere inn i ADHD foreningen. Der er det en del info og hente og det arrangeres en del kurser om ADHD.

Bare et tips :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...