Gå til innhold

Jeg skjønner ikke - bebbba (2005.01.22 21:18)


whittel

Anbefalte innlegg

Jeg er forundret over at trådene som dette refererer til har fått stå. Enda mer forundret blir jeg hvis dette er greit her.

Synes dette bekrefter bebbas påstander om hets fra en eller annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • whittel

    18

  • flisa

    5

  • Goliath

    4

  • lurulf

    3

Mest aktive i denne tråden

Men hvorfor fikk de andre trådene stå, syntes dere ikke at det var noen grunn til å slette dem? En person blir diskutert frem og tilbake, og det støtter dere? Når noen mister tålmodigheten så må det være en grunn, og jeg tar ikke avstand med en fremfor annen, men synes kvaliteten på svarene og innleggene fra de to som kranglet der er meget forskjellige. Det er utrolig at dere støtter denne Adelina til å fortsette slik, hun takker dere til og med. Kan ikke si at jeg forstår henne noe særlig, men jeg forstår at bebba mistet tålmodigheten av en eller annen grunn. Og ja jeg har engasjert meg i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig ikke greit! Tråden er slettet.

Dette skulle selvfølgelig stått her.

Men hvorfor fikk de andre trådene stå, syntes dere ikke at det var noen grunn til å slette dem? En person blir diskutert frem og tilbake, og det støtter dere? Når noen mister tålmodigheten så må det være en grunn, og jeg tar ikke avstand med en fremfor annen, men synes kvaliteten på svarene og innleggene fra de to som kranglet der er meget forskjellige. Det er utrolig at dere støtter denne Adelina til å fortsette slik, hun takker dere til og med. Kan ikke si at jeg forstår henne noe særlig, men jeg forstår at bebba mistet tålmodigheten av en eller annen grunn. Og ja jeg har engasjert meg i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eller...?

Dette skulle selvfølgelig stått her.

Men hvorfor fikk de andre trådene stå, syntes dere ikke at det var noen grunn til å slette dem? En person blir diskutert frem og tilbake, og det støtter dere? Når noen mister tålmodigheten så må det være en grunn, og jeg tar ikke avstand med en fremfor annen, men synes kvaliteten på svarene og innleggene fra de to som kranglet der er meget forskjellige. Det er utrolig at dere støtter denne Adelina til å fortsette slik, hun takker dere til og med. Kan ikke si at jeg forstår henne noe særlig, men jeg forstår at bebba mistet tålmodigheten av en eller annen grunn. Og ja jeg har engasjert meg i det.

Det er noe muffens her, er du bebba tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe muffens her, er du bebba tro?

Hele krangelen gikk jo utpå at bebba ikke skulle røpe forrige nicket. Derfor er jeg utrolig forundret over dette spørsmålet, og hva er egentlig muffins her. Hvorfor kan ikke jeg engasjere meg her uten å være den ene eller den andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eller...?

Hele krangelen gikk jo utpå at bebba ikke skulle røpe forrige nicket. Derfor er jeg utrolig forundret over dette spørsmålet, og hva er egentlig muffins her. Hvorfor kan ikke jeg engasjere meg her uten å være den ene eller den andre?

Hele krangelen gikk jo utpå at bebba ikke skulle røpe forrige nicket. Derfor er jeg utrolig forundret over dette spørsmålet

-----------

Så du er bebba altså?

Ta ett søk på ordet herinne, så får du se noe merkelig, mulig det kun er tilfeldigheter, ikke vet jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele krangelen gikk jo utpå at bebba ikke skulle røpe forrige nicket. Derfor er jeg utrolig forundret over dette spørsmålet

-----------

Så du er bebba altså?

Ta ett søk på ordet herinne, så får du se noe merkelig, mulig det kun er tilfeldigheter, ikke vet jeg....

Hva er det som er merkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eller...?

Hva er det som er merkelig?

Se hvem som bruker mest å sette sammen di to orda da. Orda her inne er skrevet sånn: herinne.

Ta ett søk og se selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele krangelen gikk jo utpå at bebba ikke skulle røpe forrige nicket. Derfor er jeg utrolig forundret over dette spørsmålet, og hva er egentlig muffins her. Hvorfor kan ikke jeg engasjere meg her uten å være den ene eller den andre?

Muffins er en type kake.

Muffens er "noe rart".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele krangelen gikk jo utpå at bebba ikke skulle røpe forrige nicket. Derfor er jeg utrolig forundret over dette spørsmålet

-----------

Så du er bebba altså?

Ta ett søk på ordet herinne, så får du se noe merkelig, mulig det kun er tilfeldigheter, ikke vet jeg....

Jeg har forstått hva du mener, og du tenker ikke over at det kan være noe felles i vår bakgrunn som gjør ikke dette til rene tilfeldigheter. Mer vil jeg ikke si om meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se hvem som bruker mest å sette sammen di to orda da. Orda her inne er skrevet sånn: herinne.

Ta ett søk og se selv....

Jeg har svart deg. Liker ikke å bli presset til å si noe om meg selv på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli.

Hele krangelen gikk jo utpå at bebba ikke skulle røpe forrige nicket. Derfor er jeg utrolig forundret over dette spørsmålet

-----------

Så du er bebba altså?

Ta ett søk på ordet herinne, så får du se noe merkelig, mulig det kun er tilfeldigheter, ikke vet jeg....

Hæææ, jeg tok et søk.

Hva pokker er dette for noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eller...?

Jeg har svart deg. Liker ikke å bli presset til å si noe om meg selv på denne måten.

Nei, bevares, du velger da selv om du vill svare eller ei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæææ, jeg tok et søk.

Hva pokker er dette for noe?

Jeg har svart på hva dette er for noe, og sagt det før at jeg liker ikke å bli presset på denne måten til å si noe om bakgrunnen min. Hva tror dere det er? Det er ikke rene tilfeldigheter nei. Jeg har noe felles med bebba.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...