Gå til innhold

Jeg skjønner ikke - bebbba (2005.01.22 21:18)


whittel

Anbefalte innlegg

Gjest eller...?

PST! - best å rusle stille ut av hele denne saken....:) ha en fortsatt god dag! - i dag ble jeg faktisk blendet av SOLEN!

Jeg ble blendet av solen i går kvel jeg, utrolig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • whittel

    18

  • flisa

    5

  • Goliath

    4

  • lurulf

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest du tar feil

"Jeg har flere opplysninger for å oute et nick*LOL*"

Har du som hobby å oute nick med andre ord? Men du sørger for å gjøre det anonymt...

Det sier ganske mye om deg :(

JA!

Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest du tar feil

PST! - best å rusle stille ut av hele denne saken....:) ha en fortsatt god dag! - i dag ble jeg faktisk blendet av SOLEN!

Jeg skal trekke meg tilbake nå og ikke oute noen nick med andre ord anonymt serru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæææ, jeg tok et søk.

Hva pokker er dette for noe?

Nei, ikke så greit å skjønne noe som helst nå.

Noe merkelig er det iallefall

Forresten får det være det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har min bakgrunn vært røpet i denne tråden, noe jeg ikke hadde tenkt å la skje etter å ha fulgt med på det som har skjedd med min landskvinne herinne. Synes den hetsen mot henne pga. outing er utrolig, og så opplever jeg dette.

Er kommet frem til at denne tråden bør slettes. Synes det virker veldig useriøst her, og tror jeg må finne meg andre steder igjen.

Igjen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke så greit å skjønne noe som helst nå.

Noe merkelig er det iallefall

Forresten får det være det samme.

ok bakgrunnen min er røpet,jeg er islending som bebba. Jeg kommer ikke til å fortsette HERINNE og takker derfor for meg. Det er ikke det minste merkelig at vi har samme skrivefeiler med samme morsmål.

Hva er det som er så merkelig her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eller...?

ok bakgrunnen min er røpet,jeg er islending som bebba. Jeg kommer ikke til å fortsette HERINNE og takker derfor for meg. Det er ikke det minste merkelig at vi har samme skrivefeiler med samme morsmål.

Hva er det som er så merkelig her?

Ro ro ro din båt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du om jeg har vært HERINNE før, og opplevd dette da?

Fikk inntrykk fra hva du skrev at du var forholdsvis ny her inne, og så skriver du plutselig at "Synes det virker veldig useriøst her, og tror jeg må finne meg andre steder igjen."

Men du mente kanskje at DOL virker mer useriøst enn hva du er vant med andre steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk inntrykk fra hva du skrev at du var forholdsvis ny her inne, og så skriver du plutselig at "Synes det virker veldig useriøst her, og tror jeg må finne meg andre steder igjen."

Men du mente kanskje at DOL virker mer useriøst enn hva du er vant med andre steder?

Ja jeg synes DOL er mer useriøst enn hva jeg er vant med andre steder. Her foregår det noe merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synes DOL er mer useriøst enn hva jeg er vant med andre steder. Her foregår det noe merkelig.

Jeg kan ha forståelse for at det kan virke som om det av og til kan være litt vel mye "selvjustis" her.

Men i de sakene jeg kan huske, så ser det også ut til at den er forholdsvis riktig.

Gjør man en "feil", så blir man "tatt" for det. Om man så beklager er saken ute av verden.

Hvis man derimot ikke beklager, så slipper man ikke like "lett" - og det er vel rettferdig nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjeder du deg?

Jeg kan ha forståelse for at det kan virke som om det av og til kan være litt vel mye "selvjustis" her.

Men i de sakene jeg kan huske, så ser det også ut til at den er forholdsvis riktig.

Gjør man en "feil", så blir man "tatt" for det. Om man så beklager er saken ute av verden.

Hvis man derimot ikke beklager, så slipper man ikke like "lett" - og det er vel rettferdig nok?

Dette var et merkelig svar. Tåler du virkelig ikke kritikk, uten å snakke om det du definerer som 'rett' og 'galt'. Det er ikke mulig for utenforstående å sette seg inn i slikt vås. Du regner med at andre forstår av en eller annen merkelig grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var et merkelig svar. Tåler du virkelig ikke kritikk, uten å snakke om det du definerer som 'rett' og 'galt'. Det er ikke mulig for utenforstående å sette seg inn i slikt vås. Du regner med at andre forstår av en eller annen merkelig grunn.

Nå vet ikke jeg "hvem" du er (hvilket nick du vanligvis bruker), og normalt sett pleier jeg ikke å gidde å svare slike feiginger som deg.

Men siden jeg kjeder meg så gjør jeg det likevel.

Svaret mitt var min oppfatning av DOL generelt sett, og intet forsøk på å forsvare det jeg har gjort. Det ser jeg intet behov for.

Men det som er merkelig her er ditt behov for å kritisere noen samtidig som du selv sier at det er umulig for deg å sette deg inn i saken.

Og ikke minst at du ser ut til å være sikker på at andre her forstår like lite som deg.

Da har jeg større tiltro til andres evner her, enn jeg har til dine - som ser ut til å være særdeles begrenset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...