Gå til innhold

Jeg skjønner ikke - bebbba (2005.01.22 21:18)


whittel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • whittel

    18

  • flisa

    5

  • Goliath

    4

  • lurulf

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli.

Jeg har svart på hva dette er for noe, og sagt det før at jeg liker ikke å bli presset på denne måten til å si noe om bakgrunnen min. Hva tror dere det er? Det er ikke rene tilfeldigheter nei. Jeg har noe felles med bebba.

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se hvem som bruker mest å sette sammen di to orda da. Orda her inne er skrevet sånn: herinne.

Ta ett søk og se selv....

Jeg tok et søk, og det var ganske mange som hadde skrivefeilen herinne...

Men du mener kanskje at whittel, dame55, bebba, , pregnasaurus, Dolly Duck, era,kizza, uffamei, habebit, gaudiamus, dimi, engel, sykelig, wildheart, shedja, Åsemor, Sør, Anki, huufsa, kamina osv. er samme person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest du tar feil

Jeg tok et søk, og det var ganske mange som hadde skrivefeilen herinne...

Men du mener kanskje at whittel, dame55, bebba, , pregnasaurus, Dolly Duck, era,kizza, uffamei, habebit, gaudiamus, dimi, engel, sykelig, wildheart, shedja, Åsemor, Sør, Anki, huufsa, kamina osv. er samme person?

Du hallo da!?

Du må jo lese hva som står der når du søker da!

De fleste du har fått opp har jo svart på en tråd som har ordet herinne i seg og du kan jo bare tenke deg hvem som har skrevet den.

Dette til opplysning jeg holder ikke med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hallo da!?

Du må jo lese hva som står der når du søker da!

De fleste du har fått opp har jo svart på en tråd som har ordet herinne i seg og du kan jo bare tenke deg hvem som har skrevet den.

Dette til opplysning jeg holder ikke med noen.

Jeg leste naturligvis ikke alle innleggene...

Men siden jeg søkte på "innhold" og ikke "tittel" så antok jeg at innleggene også inneholdt "herinne". Ser ut til at søkemotoren til DOL ikke virker etter hensikten.

For ordens skyld har jeg fortsatt ikke lest alle innleggene, men det har kanskje du? Eller bare utelukker du at det kan stå "heinne" i teksten fordi ordet er med i tittelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har skjønt det, whittel - for lenge siden - men vi outer ikke folk som du vet! :)

Hva har dere skjønt? Jeg tror ikke at dere har skjønt det riktige før kanskje nå. Jeg er ikke bebba, men har noe felles med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har skjønt det, whittel - for lenge siden - men vi outer ikke folk som du vet! :)

Herregud er det mulig.

Jaja, vi går vel over til noe annet flisa :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har dere skjønt? Jeg tror ikke at dere har skjønt det riktige før kanskje nå. Jeg er ikke bebba, men har noe felles med henne.

Min munn - eller tastatur er forseglet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig ikke greit! Tråden er slettet.

Nå har min bakgrunn vært røpet i denne tråden, noe jeg ikke hadde tenkt å la skje etter å ha fulgt med på det som har skjedd med min landskvinne herinne. Synes den hetsen mot henne pga. outing er utrolig, og så opplever jeg dette.

Er kommet frem til at denne tråden bør slettes. Synes det virker veldig useriøst her, og tror jeg må finne meg andre steder igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest du tar feil

Jeg leste naturligvis ikke alle innleggene...

Men siden jeg søkte på "innhold" og ikke "tittel" så antok jeg at innleggene også inneholdt "herinne". Ser ut til at søkemotoren til DOL ikke virker etter hensikten.

For ordens skyld har jeg fortsatt ikke lest alle innleggene, men det har kanskje du? Eller bare utelukker du at det kan stå "heinne" i teksten fordi ordet er med i tittelen?

Nei er du gal!

Jeg gidder da ikke å lese alle innleggene*LOL*

Jeg bare så at det var under denne tittelen at de nickene sto.

Jeg har flere opplysninger for å oute et nick*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest du tar feil

Nå har min bakgrunn vært røpet i denne tråden, noe jeg ikke hadde tenkt å la skje etter å ha fulgt med på det som har skjedd med min landskvinne herinne. Synes den hetsen mot henne pga. outing er utrolig, og så opplever jeg dette.

Er kommet frem til at denne tråden bør slettes. Synes det virker veldig useriøst her, og tror jeg må finne meg andre steder igjen.

Eller nytt nick uten herinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er du gal!

Jeg gidder da ikke å lese alle innleggene*LOL*

Jeg bare så at det var under denne tittelen at de nickene sto.

Jeg har flere opplysninger for å oute et nick*LOL*

PST! - best å rusle stille ut av hele denne saken....:) ha en fortsatt god dag! - i dag ble jeg faktisk blendet av SOLEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er du gal!

Jeg gidder da ikke å lese alle innleggene*LOL*

Jeg bare så at det var under denne tittelen at de nickene sto.

Jeg har flere opplysninger for å oute et nick*LOL*

"Jeg har flere opplysninger for å oute et nick*LOL*"

Har du som hobby å oute nick med andre ord? Men du sørger for å gjøre det anonymt...

Det sier ganske mye om deg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...