Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!!

Hvem snakket du med hos bufa???

Vi er også registrert 21 september.region øst.

Veldig likt!!

Jeg fikk beskjed om at behandlingstiden er på 5 mnd når jeg snakket med de. Men det får tiden vise!!

Hvor skal dere adoptere fra???

De hadde visst ansatt en til nå. Men hun hadde 3 mnd oppsigelse i sin nåværende jobb. Så da hjelper ikke det oss stort som allerede har ventet 4 mnd.Men veldig flott for de fremtidige søkerne!!

vennlig hilsen

Jeg har snakka med dem i dag, jeg også.

Vi har reg-dato 16. september; og kunne forvente svar i løpet av februar.

Så da er det håp i hengende snøre!!

Februar??? Ja, det var jo bedre nyheter enn jeg fikk. Da legger jeg mitt svar om slutten av mars bort, og henger meg på ditt svar om februar. Weehee!

Hei!!

Hvem snakket du med hos bufa???

Vi er også registrert 21 september.region øst.

Veldig likt!!

Jeg fikk beskjed om at behandlingstiden er på 5 mnd når jeg snakket med de. Men det får tiden vise!!

Hvor skal dere adoptere fra???

De hadde visst ansatt en til nå. Men hun hadde 3 mnd oppsigelse i sin nåværende jobb. Så da hjelper ikke det oss stort som allerede har ventet 4 mnd.Men veldig flott for de fremtidige søkerne!!

vennlig hilsen

Oi, jeg aner ikke hva hun het som jeg snakket med. Jeg bare sa hva saken gjaldt og ble satt videre. Vi fikk brev i posten om ventetid på 3 -4 måneder, og så sa hun i dag at de var svært forsinket, og at jeg kunne regne med å få svar etter 6 måneder.

Vi er for øvrig søkere på Thailand.

Annonse

Februar??? Ja, det var jo bedre nyheter enn jeg fikk. Da legger jeg mitt svar om slutten av mars bort, og henger meg på ditt svar om februar. Weehee!

Kanskje de la inn en liten "buffer" til deg sånn for sikkerhets skyld?!

jeg spurte: "kan vi forvente å høre noe i februar da?" og mannen sa: "ja, det kan du nok regne med."

Så da er det bare å håpe!

Får håpe for bufetat sin skyld at de får den nye personen på plass om ikke så lenge. Det må være en forferdelig arbeidssituasjon og utrolig stressende for dem sånn det har vært den siste tida....

På`en igjen...

Hallo - ja det er tragisk for dere som fortsatt venter at det tar så lang tid og hvorfor kan de ikke legge ut informasjon på nettsiden sin så slipper de alle telefonene ? Ellers lurer jeg på hva de egentlig gjør av egne undersøkelser i forhold til den enorme jobben barnevernet legger i sin sosialrapport. Ønsker alle dere som venter på svar fra region øst lykke til !

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...