Gå til innhold

Thailand (på siden)

Anbefalte innlegg

Gjest til Thailand

Dette har igrunnen ikke noe med adopsjon å gjøre, men jeg vet at det finnes erfarne Thailandseksperter her, så derfor noen spørsmål;

Jeg skal reise på ferie til Thailand i slutten av februar, hvordan er temperaturen da?

Hva handler man i Thailand, er det billig? Skal ha med to barn, hvorav den minste bruker bleier og morsmelkserstatning, får jeg greit tak på det?

Håper noen kan svare og gi noen tips.... :-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172047-thailand-p%C3%A5-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest til Thailand

Du må nesten skrive hvor du skal i Thailand - temperaturen er jo vidt forskjellig avhengig av om du skal til fjellområdene, eller til Bangkok, eller til kysten.

MEd vennlig hilsen

Vi skal til en by ca. 20 mil sør for Bankok, mot Thailandbukta.

Vi skal til en by ca. 20 mil sør for Bankok, mot Thailandbukta.

Hua Hin?

Det er et flott sted. Sjekk både gatemarkedet, og særlig nattmarkedet. Dere kan trygt spise der.

Ta dere også en tur på det fantastiske Sofitel Central Hua Hin - det er et gammelt jernbane-hotell (står på andre siden av hovedveien til jernbanestasjonen - nede med stranden). Det er et stort, gammelt koloni-stil hotell, med en helt fantastisk hage.

Med vennlig hilsen

Gjest ChiengMai

Hua Hin?

Det er et flott sted. Sjekk både gatemarkedet, og særlig nattmarkedet. Dere kan trygt spise der.

Ta dere også en tur på det fantastiske Sofitel Central Hua Hin - det er et gammelt jernbane-hotell (står på andre siden av hovedveien til jernbanestasjonen - nede med stranden). Det er et stort, gammelt koloni-stil hotell, med en helt fantastisk hage.

Med vennlig hilsen

Du mener ikke Central Hua Hin Resort, vel?

Annonse

Gjest ChiengMai

Hei,

Jo - på Hua Hins egne sider står det det jeg skrev, men du har rett vedr. navnet.

Med vennlig hilsen

Spiste frokost der hver dag i en uke i fjor, et vidunderlig sted. Å vandre rundt i hagen og kikke på alle de flotte trærne og bassengene ga fred i sjelen. :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...