GIN Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 På tide med nytt treff dere! Etter en kveld på chatten kom vi frem til Onsdag 2 februar kl 20 på Mikado i Stavanger. Håper det passer for mange - både dere som har vært der før og nye! For å få et ca antall for bestilling av bord, kan dere gi et vink her, eller direkte på meg på mail [email protected] om dere vil være med? Fine :-) Snakkes då!! Nye og gamle, dere som har adoptert, er midt i prosessen eller i starten! 0 Siter
flosshatt Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Hei! Jeg kan ikke vare med den kvelden...for da er det dag enda her jeg er:) Kos dere! hilsen floss uten hatt, det er for varmt:) 0 Siter
Gjendine Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Hei! Jeg kan ikke vare med den kvelden...for da er det dag enda her jeg er:) Kos dere! hilsen floss uten hatt, det er for varmt:) Hei! Hvordan har dere det? Håper alt står bra til og at dere koser dere noe veldig. 0 Siter
rao Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Hei! Hvordan har dere det? Håper alt står bra til og at dere koser dere noe veldig. Håper dere har det fantastisk i vakre Colombia !!!! Det fortjener dere !!!!! Stooor klem fra 0 Siter
bellami1 Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Hei. Jeg og vil vera med. Gleder meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.