Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja du kan så si :o))

Du og jeg hadde garantert letta om vi ikke hadde noen som dro oss litt nærmere bakken av og til ;o))))

STOOR Klem fra

Gu så spendt vi er. Min mann er den som er mest utolmodige av oss. Han er innom DOL flere ganger om dagen. Vi har LID 25 august. så da spørs det om vi blir med eller ei... huff det er nesten for nervepirrende dette her.

Håper ikke de kutter opp august mnd. men lar oss alle få dra for å hente hjem de små mirakler.

Takk for nyttig info.

Stor ventelengsel klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172129-aaa/page/2/#findComment-1134924
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du tar feil ! Hele august kommer - jeg føler det på meg !!!

I alle fall er jeg sikker på at de får med seg LID 23. august, for jeg orker ikke vente en hel måned til!!! Nei, nei, nei ;(

For å være litt alvorlig:Egentlig synes jeg det er rart om Kina ikke tar igjen "forsinkelsen" fra juli i neste runde. Det virker jo som om de forsøker å sende måned for måned. Krysser fingrene for at de deler min oppfatning :)

Hei igjen.

Ja nå begynner det virkelig å bli spennende her. Vi har LID 25 august. Men egentlig var er vi ett av de 2 parene som hører til Juli gruppa. Vi ble slått sammen med august parene fra InorAdopt, og alle fikk LID 25 august. Sikkert siden vi bare var 2 par, gjorde de dette. Nå er vi 5 par som skal reise ilag og hører til august gr.

Så la oss håpe på at de strekker cut outèn forbi den 25 august, ellers blir det helt uholdbart tungt. Pappan her i huset er helt i hundre, innom DOL flere ganger daglig. Jeg prøver å roe ned litt, selv om det ikke er enkelt.

Krysser fingrer og tær for at hele august blir med i denne runden. Men vi kan trøste oss med at det som skjer er ment for å skje. Den ongen som er bestemt for akkurat oss, blir vår uansett ventetid.

Stor venteklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172129-aaa/page/2/#findComment-1134926
Del på andre sider

Chance1365380587

Hei, Kanskje på tide å gi litt lyd fra meg.... Har fulgt med en stund, og holder på å gå ut av mitt gode skinn.

Chance: din beskrivelse kunne vært min: Vi har LID 17/8 AF, jeg har en mann som tar det irriterende rolig, og jeg skal til utlandet 5-10 februar...

Jeg vil vite NÅ om det er 1,2 eller mange uker til!

Er det flere av dere som skal reise med barn? Vi skal ha med en 5åring og 10 åring?

Hva?? Endelig noen om er likt som oss!!! Send meg en mail om du vil:

[email protected]

Vi kommer faktisk til å reise sammen! Det var morsomt!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172129-aaa/page/2/#findComment-1135025
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...