Gå til innhold

Ferske rykter fra USA septembergrp

Anbefalte innlegg

Jeg fant dette på Mooncakes og det var så oppløftende at det er noe kanskje flere vil sove godt på:

"I just spoke with our agency about a few things and asked about our

referral/travel estimates. She felt like we would get our referral

end of Feb./early Mar. and travel end of Mar./early April!!!! We are

DTC 9/15 LID 9/22."

God Natt :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172159-ferske-rykter-fra-usa-septembergrp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld men hva er Mooncakes? Er det en nettside for oss kina-adoptanter? *sikler sultent*

(Som om jeg trenger enda fler... Jeg har bare ett-tusen-åtte-hundre-og-ørten linker fra før...)

Det er en yahoo-gruppe for LID september. Du må melde deg inn på samme måte som på DOL. Der er det mange spekulasjoner og rykter, tips og annet. Det virker som de fleste allerede har prøvepakket, pyntet ferdig rommene etc.

Gjest athena-sos

Det er en yahoo-gruppe for LID september. Du må melde deg inn på samme måte som på DOL. Der er det mange spekulasjoner og rykter, tips og annet. Det virker som de fleste allerede har prøvepakket, pyntet ferdig rommene etc.

Forstår ut i fra din nick at du er fra Hurum. Vi er i VB sin Juligruppe og er også fra Hurum (Filtvet). Hvor i Hurum bor dere?

Forstår ut i fra din nick at du er fra Hurum. Vi er i VB sin Juligruppe og er også fra Hurum (Filtvet). Hvor i Hurum bor dere?

Så koselig! Vi bor ikke langt unna. Send meg gjerne en mail på

[email protected]

(Det er lav bindestrek etter tpl)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...