Gå til innhold

Såvidt igang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann og jeg tok kontakt med BV i slutten av november og venter nå spent på å bli kontaktet for første hjemmebesøk. Vi har ønske om å adoptere fra Colombia og jeg forsøker å finne informasjon om landet - kultur, historie, geografi etc. Noen tips?

Skrevet

Hei og velkommen til forumet for adopsjon.. Jeg har selv vært bruker av forumet siden nov 2001. og har fortsatt etter at vi kom hjem fra Colombia i august 2003.

Har en link til deg

www.colombiaklubben.no

dette er en fin og informativ side!!

Lykke til i prosessen

hilsen en som er ferdig med...

Skrevet

En annen link

www.cololombianfriend.com

som er en side med mye ingo, og som også har en gjestebok.. (mange Los Pisingos familier), men også oss ICBF familier kan delta og gi info m.m...

anbefales et besøk ;-)

Skrevet

En annen link

www.cololombianfriend.com

som er en side med mye ingo, og som også har en gjestebok.. (mange Los Pisingos familier), men også oss ICBF familier kan delta og gi info m.m...

anbefales et besøk ;-)

Takker for gode tips :) Mener å ha lest en plass om et informasjonshefte om Colombia men finner ikke dette igjen. Noen som vet noe om det?

Skrevet

Takker for gode tips :) Mener å ha lest en plass om et informasjonshefte om Colombia men finner ikke dette igjen. Noen som vet noe om det?

skal sjekke det opp.. tror det var noe misjonsgreier.

Skrevet

http://www.nmu.no/

her står det mye fra Colombia!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...