Gå til innhold

Reise til Malta, tips til hvor vi skal dra!|

Anbefalte innlegg

Gjest UtPåTurAldriSur!

Hei, jeg og kjæresten min skal dra til Malta i August, kommende sommer. Alt vi har igjen og ordne er selve hotellet og plassen vi skal dra til.

Er det noen av dere som har tips? Jeg vet om følgende plasser å dra til(jeg har funnet disse plassene på Gozoreiser): St.Julians, Mellieha, Sliema, Valetta(hovedstaden), Mdina, Attard,og St. Paul's Bay.

Vi ønsker å dra et sted med fine strender!

Kan noe hjelpe meg! På fårhånd, TAKK :)

• 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest malta_venn

Hei.

dere bør bo i St.Julian (masse spisesteder og de beste utestedene pluss et bra shoppingsenter) da er det bare 10min. til Sliema med taxi/buss(billig!) og dere har altdere trenger. Ellers vil jeg anbefale å være med på noen av de guideturene som Gozoreiser har. Da får dere oppleve mye. Sørg for å få med dere Mdina, Valletta(marked) og Gozo (naboøyen, ferge over på dagstur med guide) da får dere bla. se stedet der Troja med brad pitt ble spilt inn.

I sliema er det mye bra og billig shopping!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...