Gå til innhold

JIPPI REISEBESKJED

Anbefalte innlegg

lofoten1365380447
Skrevet

I DAG KOM DEN STORE TELEFONEN OM AT VÅR KJÆRE PRINSESSE KOMMER HJEM TIL HELGA MED ESKORTE.

KUNNE IKKE FÅTT EN BEDRE START PÅ EN NY UKE ENN DENNE BESKJEDEN.HAR VENTET I 5 MND PÅ PRINSESSA FRA KOREA.

KLEM TIL DERE ALLLE SOM ER I PROSESSEN.

Skrevet

Gratulerer så mye!

Må det bare komme slike gladmeldinger fra Korea på rekke og rad fremover...

Lykke til og kos dere med prinsessen!

thuva1365380402
Skrevet

Gratulerer med reisebeskjed. Nå er det ikke mange dager igjen før deres datter er landet på norsk jord. Lykke til med de aller siste forberedelsene.

Skrevet

Gratulerer så masse !!! Tipper det blir deilig å endelig få prinsessen hjem !!!

Stooor klem fra

carla1365380461
Skrevet

Jeg får frysninger på ryggen av slike gladmeldinger!! Hipp hurra, og måtte uka gå fort!!!

Klem fra

Skrevet

Så spennende!!!! Lykke til p den store dagen!!

Skrevet

Gratulerer! Det er stort å stå på Gardermoen å vente på at eskortene kommer ut av flyet med barna. Lykke til!

Jeg har prøvd det 2 ganger! Helt fantastisk!

Skrevet

Så bra, gleder oss med dere.. vi reiser til Korea i morgen..........

Skrevet

Gratulerer så masse og alle lykkeønskninger for overakelsen!

Skrevet

Gratulerer sååå mye!!!! Lykke til med de siste forberedelsene, og med overtakelsen!!!

Skrevet

Gratulerer sååå mye!!!! Lykke til med de siste forberedelsene, og med overtakelsen!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ....jeg kjente det helt ned i magen!!! For en deilig beskjed..Kan tro dere har sommerfugler i magen nå?

Kos dere og lykke til!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ....jeg kjente det helt ned i magen!!! For en deilig beskjed..Kan tro dere har sommerfugler i magen nå?

Kos dere og lykke til!

...alså...jeg bomma visst på innlegget ditt, lofoten...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...