Gå til innhold

Kan noen sende meg et par gode nerver ?

Anbefalte innlegg

Gjett hva som er VBs augustgruppe sin LID: 23. august

Gjett hva som ser ut til å være siste LID-tildeling for amerikanerne før august cut off: 23. august

(En hel haug har fått tildeling i dag !)

Gjett hvem som har "vondt i magen" og som får to "litt urolige" uker fram til VB får sine tildeinger: litchi !

Gode nerver og ventestøv mottas med takk :) !!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172534-kan-noen-sende-meg-et-par-gode-nerver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende. Vi fikk telefonen 11.januar. Du har noe forunderlig vakkert i vente. Jeg ønsker deg lykke til. Jeg kommer til å huske telefonen og timene rundt det som noe helt fantastisk.Jeg skulle undervise fem minutter etterpå, det var en helt spesiell jazzdanstime, med en pedagog som små grein og lo om hverandre.Ha en god siste ventetid

Gjest athena-sos

Gode nerver kan jeg desverre ikke gi deg, mine er frynsete nok som de er. Men, hvis alle andre får tildeling nå, hvorfor skal vi vente i 2 uker. Vi er VB juligruppe og jeg venter meg tlf denne uken (kanskje neste) Vet du noe jeg ikke vet.

Gode nerver kan jeg desverre ikke gi deg, mine er frynsete nok som de er. Men, hvis alle andre får tildeling nå, hvorfor skal vi vente i 2 uker. Vi er VB juligruppe og jeg venter meg tlf denne uken (kanskje neste) Vet du noe jeg ikke vet.

Nei ! Vet absolutt ingenting !

Men jeg har "alltid" trodd at USA ligger et par uker før oss, og mente jeg husket det fra forrige runde.

Men det er kanskje min nervøse hjerne som spiller meg et puss! Husker du når siste VB-runde var?

Er ikke du i VBs juli-gruppe ? Da kan du vel definitivt vente på telefonen ! Så spennende !! Lykke til !

Men jeg har "alltid" trodd at USA ligger et par uker før oss, og mente jeg husket det fra forrige runde.

Men det er kanskje min nervøse hjerne som spiller meg et puss! Husker du når siste VB-runde var?

Er ikke du i VBs juli-gruppe ? Da kan du vel definitivt vente på telefonen ! Så spennende !! Lykke til !

Der sto det jammen at du er i VBs juli-gruppe, ja :)

Annonse

Så spennende. Vi fikk telefonen 11.januar. Du har noe forunderlig vakkert i vente. Jeg ønsker deg lykke til. Jeg kommer til å huske telefonen og timene rundt det som noe helt fantastisk.Jeg skulle undervise fem minutter etterpå, det var en helt spesiell jazzdanstime, med en pedagog som små grein og lo om hverandre.Ha en god siste ventetid

Det tror jeg deg på - at vi har noe forunderlig vakkert i vente ! :)

Enten vi nå må vente en, to eller seks uker til...

Gjest athena-sos

Fra ryktene gikk ang USA forrige gang til norge fikk tildelinger gikk det 5 dager. Hvis det stemmer så er det vel mye å håpe på denne uken, men er man optimist så er man optimist.. Neste uke må de da i hvert fall være her. Vi er nok sikre, men det hadde vært fint om VB s augustgruppe også fikk slik at VB er likt med de andre igjen. La oss håpe..

Fra ryktene gikk ang USA forrige gang til norge fikk tildelinger gikk det 5 dager. Hvis det stemmer så er det vel mye å håpe på denne uken, men er man optimist så er man optimist.. Neste uke må de da i hvert fall være her. Vi er nok sikre, men det hadde vært fint om VB s augustgruppe også fikk slik at VB er likt med de andre igjen. La oss håpe..

Pleier å gå 3 til 4 virkedager. Regner med at vi får de første tildelingene her inne på torsdag eller fredag denne uken :-)

Jeg ser på Yahoo-sidene at det varierer mht. cut-offdato for de ulike byråene i USA. Noen rapporterer om cut-off 13. august og andre forteller om tildelinger helt frem til LID 28. august.

Det blir spennende å høre hva som skjer i Norge! :-) Og ikke minst når neste tildelingsrunde kommer!

Annonse

Jeg ser på Yahoo-sidene at det varierer mht. cut-offdato for de ulike byråene i USA. Noen rapporterer om cut-off 13. august og andre forteller om tildelinger helt frem til LID 28. august.

Det blir spennende å høre hva som skjer i Norge! :-) Og ikke minst når neste tildelingsrunde kommer!

Ja, men det ser ut som om at de byråene som har cut off 13 august osv (tidligere enn 23.) ikke har nye LIDs før etter 23. august. Med et unntak som jeg vet om , har sett et byrå som ikke har fått noen tildelinger for august i det hele tatt.

Men hva som skjer her er jo umulig å si !

Kjære Litchi :o))

Krysser ALT jeg har og sender bøttevis med gode vibber slik at dere får den etterlengtede telefonen samtidig med resten av augustgruppa !!!!!!!! §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Stor klem fra

Hei igjen.

Sender deg litt av de tålmodighets nervene som er igjen. For nå kjenner jeg det virkelig på kroppen. Klarer ikke å funger om dagene, går bare å venter på å få høre et lite tegn på noe. Vi har LID 25 august. Så nå spørs det. Tror ikke de har lik Cut ourt dato i alle land, det tror jeg avhenger av hvor store grupper og antall barn som står for tur. Sist gang fungerte det ikke slik. Da var det ulike cut out datoer fra USA og Norge. Tror meg hele mitt hjerte at hele august kommer med i denne runden for Norge..

Det er den bare nødt til å gjøre..............................................¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨For nå har jeg ikke mer tålmodigehets støv å gå på.

Men uansett blir det greit å få ting avklart, for er vi ikke med nå, så er vi ihvertfall med i neste runde. Da kan man slappe litt mer av, bare det å gå rundt nå og lure på om det blir nå eller om en mnd. er så knalltøft..

tvi tvi for oss alle.

Og hører du noe så hold oss underettet.

klem

Hei igjen.

Sender deg litt av de tålmodighets nervene som er igjen. For nå kjenner jeg det virkelig på kroppen. Klarer ikke å funger om dagene, går bare å venter på å få høre et lite tegn på noe. Vi har LID 25 august. Så nå spørs det. Tror ikke de har lik Cut ourt dato i alle land, det tror jeg avhenger av hvor store grupper og antall barn som står for tur. Sist gang fungerte det ikke slik. Da var det ulike cut out datoer fra USA og Norge. Tror meg hele mitt hjerte at hele august kommer med i denne runden for Norge..

Det er den bare nødt til å gjøre..............................................¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨For nå har jeg ikke mer tålmodigehets støv å gå på.

Men uansett blir det greit å få ting avklart, for er vi ikke med nå, så er vi ihvertfall med i neste runde. Da kan man slappe litt mer av, bare det å gå rundt nå og lure på om det blir nå eller om en mnd. er så knalltøft..

tvi tvi for oss alle.

Og hører du noe så hold oss underettet.

klem

Takk for restene av dine skrøpelige nerver - og for alle andres gode vibber som er sendt meg de siste dagene :) !

Det må ha hjulpet, for nervene mine har roet seg litt. Det som skjer det skjer, og uansett så er vi nærmere tildeling og hentereise for hver dag som går !

Men jeg håper vi får vite snart !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...