Gå til innhold

NÅ REISER VI.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen setter vi oss på flyet til Korea for å hente vår lille datter. Storebror skal være med og gleder seg..... Fantastisk at tiden er her nå.

Skrevet

Lykke til på hentereisen. Håper dere får en flott tur.

thuva1365380402
Skrevet

Gratulerer med reisebeskjed. Ønsker dere en riktig god tur til flotte Seoul, Korea. Lykke til med de aller siste forberedelsene før avreise.

Hilsen en korea-mamma

Skrevet

Lykke til på hentereisen. Håper dere får en flott tur.

Ha en fantastisk reise... Klem fra meg!

Gjest Snart Colombiamamma!
Skrevet

GOD TUR!!!!!

Hilsen fra

lofoten1365380447
Skrevet

Gratulerer med reisebeskjed og god tur til Korea. Vi reiser til oslo på fredag og henter vår kjære datter fra Korea.

Lykke til

klem fra oss i nord

Skrevet

ÅÅååå ha en riktig fin tur til Korea og lillesøster.

Fint at dere endelig fikk hente henne !!

Klem fra

Skrevet

håper dere får en flott og minnerik tur!!!!

kunne tenkt meg å dra nedover til korea en gang jeg og, for å besøke det landet jeg er født i.

hvis dere får anledningen, så vil jeg bare anbefale dere å spise nasjonalretten som heter bulgoggi, mens dere er der. vi pleier å lage det noen ganger hjemme, og det er absolutt den beste maten som finns, og absolutt verdt å prøve =)

Skrevet

håper dere får en flott og minnerik tur!!!!

kunne tenkt meg å dra nedover til korea en gang jeg og, for å besøke det landet jeg er født i.

hvis dere får anledningen, så vil jeg bare anbefale dere å spise nasjonalretten som heter bulgoggi, mens dere er der. vi pleier å lage det noen ganger hjemme, og det er absolutt den beste maten som finns, og absolutt verdt å prøve =)

På Pizza Hut på hjørnet av Seokyo Hotel serverer de bulgogipizza ;o) Kjempegod!

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...