Gå til innhold

Hvis/Når godkjenningen kommer.....

Anbefalte innlegg

Lurte bare på en liten praktisk sak:

Når godkjenningen kommer fra BUF-etat - går det parallelt melding til AF, eller skal vi selv melde dit? Tar det lang tid til vi får "Oppskriften"? Er det noen som har noen lure tips ang papirinnsamling og det som skal gjøres etter godkjenning?

Har jo ikke en dag å miste - må bare komme igang! Jeg tenker at det er liksom litt opp til oss igjen, hvor kjapt ting skal skje.... Jeg gleder meg til å komme i gang med denne praktiske biten, jeg - da er saken litt i våre egne hender en liten stund...

(Tror dere jeg går og venter på brev om dagen? Neida... ikke no' særlig det da...! Og jeg vet det er litt tidlig, men greier ikke la være!)

mvh,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172592-hvisn%C3%A5r-godkjenningen-kommer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

bildepresentasjon og venneanbefalingene tar lengst tid, så de er jo greie å starte med. Venneanbefalingene kan iallefall dateres etter godkjenning i Buf-osv.

det skal være 15-20 bilder av dere, huset dere bor i, nærmiljøet.Og det skal være 3 venneanbefalinger. Det skal blant annet stå hvor lenge de som skriver har kjent deg/dere og det skal stå tittelen deres (f.eks floss hatt, feier), men dette er jo noe som kan føres på når dere har fått oppskriften.

af får beskjed om godkjenning, men det lønner seg å ta en telefon og be om oppskriften og papirene på mail - da sparer dere en dag (og dager er viktige)

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...