colobris Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Har hatt litt tid foran pc'n i dag, og gikk igjennom rapporten etter Colombia-besøket til AF i høst. Mulig temaet allerede er diskutert ferdig,men jeg prøver meg lell, jeg.... Sitat fra rapporten: "En del sosialrapporter fra Norge har av ulike årsaker ikke vært tilfredsstillende og familiene det gjelder blir da tilskrevet av Colombias sentralmyndigheter (DVA) med krav om tilleggsinformasjon." Er det noen som vet noe om hva slags tilleggsinformasjon det er snakk om? Er det spesielle saker f.eks medisinske forhold e.l. som familiene har måttet utdype? Eller er det mer generell info fordi sos-rapporten har vært lite informativ? Hilsen en som forsøker å forberede seg på alle mulige utveier av prosessen.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172595-ang-afs-rapport-fra-colombia-bes%C3%B8k/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.