Gå til innhold

Amming av større barn/3 år

Anbefalte innlegg

guri ball er en porvokatør, som bruker flere nick i samme innlegg, bl.a. lars boahnen her. Har også vært provokatør i et annet forum - se melding fra webbis i denne tråden et sted.

*psst* hun er forsker - hun forsker nok på pølser også. Avslørt!

Fortsetter under...

• Svar 146
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Blacky1365380153

43

• Sofies mamma

12

• Jeg er en annen

9

• morsan

6

Annonse

har ikke fått med meg dette om pølsetesting - har jeg gått glipp av en saftig tråd????

*S*

Maiken hoverte et eller annet sted med sine kunnskaper om pølser, hun jobbet nemlig i et laboratorium.

Provokatøren her i tråden jobber også i lab, og har samme... lusegangen, kan man si.. :-)

Ikke etter 3 år. Tro du meg!

Jeg skal tro deg hvis du forteller litt om forskningen din, for det er jeg interessert i. Har lenge prøvd komme i kontakt med andre som har mye kunnskap om dette, bortsett fra Nylander og de som leder det nyopprettede studie på Høgskolen i Hedmark.

Så hvor er det du forsker? Sammen med noen?

Annonse

Der tar du feil... Jeg har forsket på morsmelk, og vet at mat er mye bedre for barnet når de er blitt så store.

Her er det ikke snakk om morsmelk i STEDET for mat da....

Kan du ikke lese hovedinnlegget og svarene fra Blacky en gang til? Eller vil du ganske enkelt krangle?

Gjest Den eneste løsningen!

Pump melken ut (i skjul), bland den i vanlig kumelk og gi gutten melk til brødmåltidene i et glass, så får han næringen og slipper fornedrelsen når han blir større! Ingen fordommer egentlig, men det knyter seg inne i meg en plass og jeg blir kvalm, beklager....

Gjest Ugga Bugga

Pump melken ut (i skjul), bland den i vanlig kumelk og gi gutten melk til brødmåltidene i et glass, så får han næringen og slipper fornedrelsen når han blir større! Ingen fordommer egentlig, men det knyter seg inne i meg en plass og jeg blir kvalm, beklager....

Fornedrelsen? Det er da ingen som blir fornedret her?

Blacky1365380153

Den eneste som blir fornedret er du for du har slike fordommer. Maken til dumhet.

Gjest gladmor

Orker ikke lese alle svarene du har fått, men responderer med mitt syn.

Du gjør hva du vil. Melka er sikkert helt OK. Og du og barnet har det bra med det. MEN det er ikke så vanlig. Og ikke så akseptert hos alle og enhver. Så dersom du ammer offentlig- eller snakker mye om det- kan det bli pepper.

Tør jeg spørre om din motivasjon til å gjøre det? Jeg "sprakk" da barnet var 1.5 år. Ammingen bød meg plutselig i mot, der jeg satt å så mitt barn springe. Jeg hadde i bakhodet da at WHO (?) anbefalte amming i 2 år. Men som sagt- plutselig var det bare stopp.

Dere gjør det som passer dere. Det skader ingen. Jeg er bare litt nysgjerrig på hva som driver deg, hvordan du klarer det? Har du lyst å si noe om det?

(Respekterer selvsagt nei som svar. :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...