Gå til innhold

Ikke lett å svare på vet jeg... ;-)

Anbefalte innlegg

Dette er jo forskjellig fra hvor man bor og hvor lang tid BV og BUEFA bruker der, men prøver likevel med å spørre CA hvor lang tid beregnes nå for Kina adopsjon fra man beg til henting?? Da vi hadde vår første runde regnet man ca 2 år og det stemte med et par mndr pluss for oss, da gikk ventetiden hos Kina opp fra 8-9 mndr til 13... Nå se jeg også at VB fremdeles har skrevet ca 8-9 mndr tildelingstid fra Kina mens her innes ser jeg man snakker om 5-6 mndr. Stemmer dette også ennå? To spørsmål på en gang det her...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172672-ikke-lett-%C3%A5-svare-p%C3%A5-vet-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ikke lett å svare entydig på det du spör om, for som du sier det avhenger av hvor man bor i landet.

Vi startet prosessen i mai 04. Vi brukte 1,5 mnd. på sosialrapporten og dröyt 5 mnd. på å bli godkjent i Bufetat Region Öst. Igår fikk vi brev fra AF om at behandlingstiden i Kina er ventet å ta ca. 6 måneder, men at ting KAN skje som gjör at dette forandres.

Håper det ga det en viss peil?

Lykke til videre!

Klem

Hei!

Ikke lett å svare entydig på det du spör om, for som du sier det avhenger av hvor man bor i landet.

Vi startet prosessen i mai 04. Vi brukte 1,5 mnd. på sosialrapporten og dröyt 5 mnd. på å bli godkjent i Bufetat Region Öst. Igår fikk vi brev fra AF om at behandlingstiden i Kina er ventet å ta ca. 6 måneder, men at ting KAN skje som gjör at dette forandres.

Håper det ga det en viss peil?

Lykke til videre!

Klem

Kanskje man kan anta 1,5 år totalt da? Håper det ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...