Gå til innhold

Tildeling Kina :) :) :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AAA

5

• tyr63

5

• Koreagull

3

• bao bao

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Silkeline

Jeg vet at dere er i septembergruppen til VB - og nå kan du lure nå....

Tildelingene har som regel kommet i midten av måneden, men man vet jo aldri. CCAA nok tatt et skippetak for ta unna før CNY.

Lurer og lurer - selv er du vel i (tidlig) november tenker jeg ? :-)

Nå som tildelingene fyker unna blir det vel tur på oss i april/mai og dere i... juni? Virkelig bra tider å reise på har jeg hørt! Og så flott å kunne starte permen her hjemme i deilig sommervær !

Annonse

Gratulerer så mye med jenta!! Har dere stirret hull i bildet nå eller? ;-)

Vet du, jeg tenkte/lurte akkurat på hvor lenge jeg kan klare å se på bildene av henne uten å bli "lei".... Uendelig, tror jeg er svaret ! Det er heldigvis ikke blitt hull i bildet ennå :)

Det rare er at jo mer jeg ser på henne, jo vakrere og vakrere blir hun! Hvordan er det mulig ?! :)

Gratulerer så mye med en Hunan Spicy baby!!! De er utolig vakre - og har et bra temprament!!!

Tenk, for 3 år siden idag satt vi på hotellrommet i Changsha med ei lita jente som akkurat hadde møtt sin mamma og pappa. Nå er denne jenta 4 år, og har vært storesøster i 8 mnd. Tida flyr!!! :0))

Annonse

ÅÅÅ. GRATULERER!!!!!!!

Endelig var de der - og så rakk dere det på den riktig side av cutof datoen . Var spent på det denne gangen , og det gikk heldigvis bra. Kjenner på følelsen jeg selv hadde for 1,5 mnd siden og dette er virkelig en merkedag for dere.

Håper dere får reise veldig snart.

Klem fra ei som har fått billettene til Kina i posten idag

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...