Gå til innhold

Tildeling Kina her også

Anbefalte innlegg

Gjest athena-sos

I dag hart vi vært inne hos Verdens barn og fått bilde av verdens søteste lille jente. Hun er født 24.3.04 og ser så fornøyd og frisk og fin ut. Utrolig pen unge....(objektivt sett altså). LITCHI: Vi skal til Hunan sammen, juli og aug er mikset og fordelt på ulike provinser. Det skal bli artig og hilse på deg. Gratulerer så mye til dere også selvfølgelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172869-tildeling-kina-her-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gjendine

3

• Hurum-Kina

3

• AAA

2

• trk1365380645

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest snart mamma til to

Gratulerer såå masse til deg også, og good tur til Midtens Rike ;o)

-Og neste runde er det vår tur.. tra-la-la-la

;o)))

Klem fra

********GRATULERER******

Gratulerer med deres nye dagligeleder og kos dere med bildene frem til den store reisen.

Annonse

GRATULERER !!!

Og så hyggelig, da - at dere også skal til HuNan !!

Da "kjenner" jeg i alle fall to i gruppen vår :)

Send meg gjerne en mail på min "superhemmelige" mailadresse: [email protected]

Jeg kan ikke se meg mett på bildene ! Vår yngste datter er vakker, rund i kinnene, og litt "morsk" :) Tydelig at hun var litt skeptisk til foyografen...

Håper vi får reise snart!!

GRATULERER !!!

Og så hyggelig, da - at dere også skal til HuNan !!

Da "kjenner" jeg i alle fall to i gruppen vår :)

Send meg gjerne en mail på min "superhemmelige" mailadresse: [email protected]

Jeg kan ikke se meg mett på bildene ! Vår yngste datter er vakker, rund i kinnene, og litt "morsk" :) Tydelig at hun var litt skeptisk til foyografen...

Håper vi får reise snart!!

Gratulerer til dere også!!!

Hvor mange bilder har dere fått?

Jeg ar sett et sted at man kan sende nedover et engangkamera så de den lille er hos kan ta litt bilder. Har dere hørt om det?

Gjest athena-sos

Gratulerer til dere også!!!

Hvor mange bilder har dere fått?

Jeg ar sett et sted at man kan sende nedover et engangkamera så de den lille er hos kan ta litt bilder. Har dere hørt om det?

Det hadde jeg tenkt å spørre om i dag men glemte det helt bort. En blir helt fjern der en sitter med bildet i handa. Jeg skal ringe å spørre i morgen. Vi fikk tre bilder(2 ganske like).Jeg sender deg en mail i kveld når ting har roet seg. Nå er det snart dere.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...