Q&K Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Kjekt å se deg på net igjen. Vi er vel i same bås nok en gang.. Hils 0 Siter
Walderama2 Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Hei Mattias! Forstår det slik at dere har startet prosessen med nr 2. Vi fikk tildeling ganske likt i fjor og lå likt i prosessen da, og nå har også vi startet prosessen med nr 2. Føles like spennende denne gangen!!! Blir spennende å følge med hverandre nå igjen! Hilsen 0 Siter
Mattias1365380379 Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hei! Jada vi er i gang igjen, og får forhåpentligvis sendt rapporten når karantenen går ut... Håper bare på at behandlingstiden i region øst skal gå ned, så er vi i Colombia på no time (-: Q&K: Min kjære skal sjekke ut flybilletter med bonuspoeng, men han er litt stresset om dagen, så vi får se...gleder oss iallfall til å se dere igjen, håper det blir veldig snart. S snakker masse om M, og forteller stadig at vi må ta fly for å komme til henne (-: Du må hilse så masse til både henne og Kongen !!! Har ikke mailet dere fordi jeg trodde du ikke var på nett. Får plukke opp telefonen en dag snart! Walderama: Har notert mailadressen din, men tiden flyr, og dagene bare blir borte, synes jeg. Har ikke barn som sover på dagen lenger, og da blir nett-tilgangen litt begrenset. Gøy å følges denne gangen også, hadde jo vært hyggelig om vi kunne sees også. Så bilder av dere fra nederlenderne vi møtte i Bogota, ser ut til at dere har fått en storsjarmør (men det så jeg jo ut fra bildene du mailet meg også). Skal prøve å få sendt en mail snart, har skrevet ned adr din, og det er jo en god start (-: Ha en fin helg begge to, så tastes vi etterhvert! Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.