Gå til innhold

Vi har fått ei lita jente!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Chance1365380587

Hei hei hei!!

Så herlig.Tenk at dere har fått en liten jente, gratulerer så mye!!!

Vi har ikke mailet noe mer, men må få gratulere dere veldig. Du er jo en av de jeg liksom har fulgt med og da er det gøy når det virkelig skjer noe. Ønsker dere alt godt og lykke til!!

Hurra!!

klem fra Bjojnde

Tusen takk Bjonde!

Følger med på deg jeg også vettu! Du er vel mer likt med bla Kinaputten m.fl ikke sant? :-)

Stor klem fra

Chance1365380587

Gratulerer, og god tur til Beijing og Nanchang. (Det er sikker dit dere skal?)

Tusen takk!

Vi skal til Fuzhou, det er vel kanskje ved Nenchang? Har du vært der? Lenge siden?

Vi gleder oss veldig, men føler vi har masse spørsmål også ;-)

Klem

Annonse

Tusen takk!

Vi skal til Fuzhou, det er vel kanskje ved Nenchang? Har du vært der? Lenge siden?

Vi gleder oss veldig, men føler vi har masse spørsmål også ;-)

Klem

Vi var i Nanchang i april/mai i fjor og hentet vår lille datter. Af formidlet adopsjonen.

Annonse

Tusen takk Bjonde!

Følger med på deg jeg også vettu! Du er vel mer likt med bla Kinaputten m.fl ikke sant? :-)

Stor klem fra

Hei!!

Har dere fått bilde???

Er det rart?

Vi er nok noen mnd etter Kinaputten.Vi venter nå i 5 mnd på godkjenningen.Vi er registrert 21 september.

Så vi får jo ikke sendt noe til kina med det første. Hvor lang tid bruker AF på papirene før de sender de til Kina mon tro???

Det må føles helt uvirkelig for dere samtidig så nære!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...