Gå til innhold

Når får jeg LID ca.?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For oss tok det en mnd.

Leverte alt på AFs kontor 7. mai, og fikk LID 9. juni. fikk først beskjed om datoen en gang ut på sommeren.

forøvrig fikk vi tildeling 15.des og reiser 17.feb.

Lykke til med papirinnsamlingen. Det er godt å kunne gjøre noe selv.

Lykke

lillianne1365380764

For oss tok det en mnd.

Leverte alt på AFs kontor 7. mai, og fikk LID 9. juni. fikk først beskjed om datoen en gang ut på sommeren.

Lykke

Takk for svar:-)

Oj, da kan jeg kansje håpe på LID sent i Mars en gang da...tildeling i september og hentereise i oktober........:-)

lillianne1365380764

Takk for svar:-)

Oj, da kan jeg kansje håpe på LID sent i Mars en gang da...tildeling i september og hentereise i oktober........:-)

Ville også ønske deg en riktig god tur:-)

Ikke lenge til du har den lille hos deg nå...

For oss tok det en mnd.

Lykke

Hei, kanne!

Vet ikke om du husker meg, mitt gamle nick var annemor, vi var samtidig på forum for barnløse. Hyggelig å "treffe" deg her :o).

Vi har LID 6. september og har ca en mnd. igjen å vente før tildelig (AF og Kina).

Lykke til videre med papirarbeid og videre venting. Jeg synes tross alt at tiden fra papirinnsamling frem til i dag har gått fort.

Klem fra

For oss tok det en mnd.

Lykke

Sorry kanne!

Jeg blanda visst sammen to innlegg i sted!

Ønsker deg en riktig god tur til Kina for å hente "bebiss". Kan ikke forestille meg hvordan du må ha det nå like før det stoooore øyeblikket!!!!

God tur!

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...