Gå til innhold

Hvilket Tupperware-produkt er helt genialt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær obs på at mange av produktene som tilbys over nett er gamle og utgått av sortimentet.

Har det noe å si da?

Di gjør da nytten sin?;o)

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tvillingmamma

14

• Hønemoren

9

• morsan

6

• Lurveline

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Lompeboksen er i flittig bruk, lompene holder seg jo ferske så lenge.

Likeså den bollen til å ha salat i med rist i bunnen, husker ikke navnet. Rapidsalat f.eks. holder seg sprø og fersk i over ei uke.

Heisopp'en en til agurker og en til rødbeter står alltid i kjøleskapet, også de små påleggsboksene, runde og kombi kjøl, og osteboksene, dvs. Avanti og den gamle som er grå og blå, liker sistnevnte best jeg..

Mikro Plus blir brukt mye, også Ultra Plus, sistnevnte erstatter jo både ildfast form, steikvovn og gryte, maten blir saftig og god.

Har kjøpt Silikon muffinsformer, men ikke vært noe flink til å prøve disse, kjøpte dem nærmest til et annet bruk: bacon og egg i hvert hull. Ikke prøvd det heller.

Iso Duo er grei synes jeg, brukes iblant.

Kjøpte på siste party jeg var steikespaden og den er helt grei.

Må allikevel si at om jeg er en flittig bruker av Tupperware står også noe innerst i skapene.

Glemte alle bokser til mel, sukker etc.(Moduletter) Blir så god orden i skapene. Melboksen tar 2 kg.

Skrevet

*S* Vi er forskjellige! :-)

Har lurt på om jeg skulle dra i gang et "Tupperware-bruktmarked" blant venner og bekjente, for det er vel slik at det den ene liker, liker ikke den andre osv.

Jeg liker de boksene veldig godt, men en annen i tråden her skrøt av heis-opp, så må være MITT dårligste kjøp!! :-)

Smak og behag, morsan.

Synes dem er så greie for kraften får jo rent av før agurker og rødbeter skal på brødskiva.

Gjest plasstikk fornyer
Skrevet

Eller eBay.

Selv med porto fra USA blir det gjerne under halv pris.

Men er ikke det brukte ting?

Skrevet

Men er ikke det brukte ting?

Man kan kjøpe både nytt og brukt på eBay. Det jeg har kjøpt, har vært nytt.

Gjest plasstikk fornyer
Skrevet

Man kan kjøpe både nytt og brukt på eBay. Det jeg har kjøpt, har vært nytt.

ok:) Er det trygt? dvs hvordan betaler man og er man garantert å få tingene og sånn?

Skrevet

Jeg har en brødboks som er helt genial, brødet holder seg ferskt lenge!

Skrevet

ok:) Er det trygt? dvs hvordan betaler man og er man garantert å få tingene og sånn?

Man betaler som regel med Paypal, en betalingstjeneste der du bruker kredittkort. Den er helt trygg.

Ebays feedback system sikrer som regel at du får varene dine. Jeg har stort sett gode erfaringer. Har mistet noe i posten, men da fikk jeg igjen pengene av selgeren, som så fikk igjen på forsikring.

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Vil gjerne ha litt nye bokser, men vil ikke på noe møte. Hvor og hvordan får jeg handlet?

Kontakt en tupperwareforhandler, få katalog i posten, bestill over telefon og få varene levert på døra.

Sånn gjør vi det :)

Kjøper flere produkter samtidig, og får en "takkegave" - hehe.

Tvillingmamma
Skrevet

Har det noe å si da?

Di gjør da nytten sin?;o)

Det gjør noe hvis noen produkter har blitt forbedre på noe vis. F.eks ostebeholderen. Den vi har fått nå er mye bedre enn den gamle.

Og handler man på nett får man ikke den produktopplæringen som kan være nyttig.

Skrevet

Det gjør noe hvis noen produkter har blitt forbedre på noe vis. F.eks ostebeholderen. Den vi har fått nå er mye bedre enn den gamle.

Og handler man på nett får man ikke den produktopplæringen som kan være nyttig.

Det er jeg enig i tvillingmamma, hun som kommer hit og holder demo'er er så dyktig.

Vi får mange gode tips og oppskrifter. Har brukt samme damen i over ti år og hun er så godt likt, vi føler ikke kjøpeplikt. Hun er effektiv, prater kjempemye om noen av produktene på kort tid.

Etter demo'n fortsetter vi med en koselig venninne/nabo kveld.

Tvillingmamma
Skrevet

Det er jeg enig i tvillingmamma, hun som kommer hit og holder demo'er er så dyktig.

Vi får mange gode tips og oppskrifter. Har brukt samme damen i over ti år og hun er så godt likt, vi føler ikke kjøpeplikt. Hun er effektiv, prater kjempemye om noen av produktene på kort tid.

Etter demo'n fortsetter vi med en koselig venninne/nabo kveld.

Jeg bruker også kortere tid hos de vertinnenne jeg "går" gjen hos i forhold til nye vertinner. Og er det en helt ny krets bruker vi selvfølgelig litt mere tid på basisproduktene.

Hos mine VIP'er er det ofte fokusprodukter og nyheter og vips så er man ferdig.

Godt du er fornøyd :)

Skrevet

Jeg bruker også kortere tid hos de vertinnenne jeg "går" gjen hos i forhold til nye vertinner. Og er det en helt ny krets bruker vi selvfølgelig litt mere tid på basisproduktene.

Hos mine VIP'er er det ofte fokusprodukter og nyheter og vips så er man ferdig.

Godt du er fornøyd :)

Alltid noen gamle og noen nye dit jeg går. Har vært på party hvor konsulenten aldri ble ferdig med å snakke og da ble det kjedelig.

Du er konsulent skjønner jeg...., kanskje du er min :-)

Skrevet

Smak og behag, morsan.

Synes dem er så greie for kraften får jo rent av før agurker og rødbeter skal på brødskiva.

*S* Det var det poenget jeg likte med dem også, men på minussida kom at jeg synes de var klønete å fylle opp, ikke fullt så praktisk i bruk som jeg hadde trodd, og ikke minst at det ikke var trett lokk. Ved et tilfelle så klarte en i familien å bikke den inne i kjøleskapet, uten å merke det, så neste gang jeg åpnet skapet lå det sur gurka-lake over alt! *S*

Skrevet

Hehe... nei, egentlig ikke.

Ikke skift nick du, men jeg er forøvrig helt enig med amber sun og Babette at du er en Linkeline! :-)

Tvillingmamma
Skrevet

*S* Det var det poenget jeg likte med dem også, men på minussida kom at jeg synes de var klønete å fylle opp, ikke fullt så praktisk i bruk som jeg hadde trodd, og ikke minst at det ikke var trett lokk. Ved et tilfelle så klarte en i familien å bikke den inne i kjøleskapet, uten å merke det, så neste gang jeg åpnet skapet lå det sur gurka-lake over alt! *S*

Lokket er tett. Da har dere bare ikke fått satt det ordentlig på....

Alle produktene i Exclusive serien har tette lokk :)

Tvillingmamma
Skrevet

Alltid noen gamle og noen nye dit jeg går. Har vært på party hvor konsulenten aldri ble ferdig med å snakke og da ble det kjedelig.

Du er konsulent skjønner jeg...., kanskje du er min :-)

Er nok ikke det... Du hadde hatt din i mange år. Selv har jeg "bare" jobbet med dette i 2 1/2 år.

Skrevet

Lokket er tett. Da har dere bare ikke fått satt det ordentlig på....

Alle produktene i Exclusive serien har tette lokk :)

Det er ikke tett, men jeg har en eldre variant enn den som finnes i katalogen nå.

det er et sånn "på innsida-lokk" - ikke et som har kantene på utsida av "kolben".

Tvillingmamma
Skrevet

Det er ikke tett, men jeg har en eldre variant enn den som finnes i katalogen nå.

det er et sånn "på innsida-lokk" - ikke et som har kantene på utsida av "kolben".

Eg forstår. Den vi har nå er helt super hvertfall :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...