Gå til innhold

Hvilket Tupperware-produkt er helt genialt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nok ikke det... Du hadde hatt din i mange år. Selv har jeg "bare" jobbet med dette i 2 1/2 år.

Ok, lykke til videre da, "min" er gruppeleder og bor på nedre Romerike :-)

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tvillingmamma

14

• Hønemoren

9

• morsan

6

• Lurveline

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*S* Det var det poenget jeg likte med dem også, men på minussida kom at jeg synes de var klønete å fylle opp, ikke fullt så praktisk i bruk som jeg hadde trodd, og ikke minst at det ikke var trett lokk. Ved et tilfelle så klarte en i familien å bikke den inne i kjøleskapet, uten å merke det, så neste gang jeg åpnet skapet lå det sur gurka-lake over alt! *S*

Er jo sånn morsan, ikke alt vi blir like glad i av disse produktene, har mine jeg også som jeg ikke er flink til å bruke. De produktene jeg bruker flittig er jeg virkelig glad i og avhengig av.

Skrevet

Er jo sånn morsan, ikke alt vi blir like glad i av disse produktene, har mine jeg også som jeg ikke er flink til å bruke. De produktene jeg bruker flittig er jeg virkelig glad i og avhengig av.

Ja ikke sant? *S*

Og så kommer det jo an på hva slags "type" man er, f.eks. så brukte en venninne av meg en liten formue på komplett bakeutstyr enda hun hater å bake!! *lol*

Riktignok kan det bli mer behagelig enn før å bake, når bare utstyret er bra nok, men det hjelper ikke med all verdens flott ustyr hvis man ikke bruker det! ;-)

(Forørvig akkurat som med trimapparater.... Blir ikke noe strammere i kroppen av å bare _kjøpe_ dem, nei! *S*)

Tvillingmamma
Skrevet

Ok, lykke til videre da, "min" er gruppeleder og bor på nedre Romerike :-)

Jeg er også gruppeleder og bor ikke så langt fra din da skjønner jeg :)

Skrevet

Jeg er også gruppeleder og bor ikke så langt fra din da skjønner jeg :)

Nei, da kjenner dere nok hverandre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...