Hønemoren Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Er nok ikke det... Du hadde hatt din i mange år. Selv har jeg "bare" jobbet med dette i 2 1/2 år. Ok, lykke til videre da, "min" er gruppeleder og bor på nedre Romerike :-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 *S* Det var det poenget jeg likte med dem også, men på minussida kom at jeg synes de var klønete å fylle opp, ikke fullt så praktisk i bruk som jeg hadde trodd, og ikke minst at det ikke var trett lokk. Ved et tilfelle så klarte en i familien å bikke den inne i kjøleskapet, uten å merke det, så neste gang jeg åpnet skapet lå det sur gurka-lake over alt! *S* Er jo sånn morsan, ikke alt vi blir like glad i av disse produktene, har mine jeg også som jeg ikke er flink til å bruke. De produktene jeg bruker flittig er jeg virkelig glad i og avhengig av. 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Er jo sånn morsan, ikke alt vi blir like glad i av disse produktene, har mine jeg også som jeg ikke er flink til å bruke. De produktene jeg bruker flittig er jeg virkelig glad i og avhengig av. Ja ikke sant? *S* Og så kommer det jo an på hva slags "type" man er, f.eks. så brukte en venninne av meg en liten formue på komplett bakeutstyr enda hun hater å bake!! *lol* Riktignok kan det bli mer behagelig enn før å bake, når bare utstyret er bra nok, men det hjelper ikke med all verdens flott ustyr hvis man ikke bruker det! ;-) (Forørvig akkurat som med trimapparater.... Blir ikke noe strammere i kroppen av å bare _kjøpe_ dem, nei! *S*) 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Ok, lykke til videre da, "min" er gruppeleder og bor på nedre Romerike :-) Jeg er også gruppeleder og bor ikke så langt fra din da skjønner jeg 0 Siter
Hønemoren Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg er også gruppeleder og bor ikke så langt fra din da skjønner jeg Nei, da kjenner dere nok hverandre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.