Gå til innhold

Bufetat-region øst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Jeg tror de skal ha ansatt den nye nå ja, men at vedkommende trenger litt opplæring først. Etter hva jeg har hørt får nye søkere beskjed om at det er 6 mnd behandlingstid. Vi har reg.dato 05.11, og fikk beskjed om 4 mnd..

Håper de får ventetiden ned snart, ventetiden i Korea blir dessverre ikke kortere den heller,,

Må bare få legge til at den nye personen som er ansatt hos bufa region øst må også antaglig jobbe ferdig i den andre jobben de antaglig hadde /har.. Oppsigelses tiden!!

Det var noe de mumlet om engang jeg ringte inn til reg øst.Men de har ansattt en. Så det hjelper nok ikke oss som er i den køen, og har vært der en stund.

Vi er reg 21 september.

Hvor lang ventetid er det i korea??

Må bare få legge til at den nye personen som er ansatt hos bufa region øst må også antaglig jobbe ferdig i den andre jobben de antaglig hadde /har.. Oppsigelses tiden!!

Det var noe de mumlet om engang jeg ringte inn til reg øst.Men de har ansattt en. Så det hjelper nok ikke oss som er i den køen, og har vært der en stund.

Vi er reg 21 september.

Hei du,

Har hört at den ligger på ca. 14 mnd. nå för tildeling.

Vi er reg 21 september.

Ventetida akkuat nå er 12-14 måneder.

Ventetida akkuat nå er 12-14 måneder.

Hei!!

....vil det si at etter den norske delen må dere vente ca 14 mnd før dere får tildeling? Hvor lang tid før dere kan reise å hente barnet da?

Har den vært kortere før og hvorfor er den lang. Eller er det bare kina som har meget kort behandlinstid i disse tider?

Annonse

Hei!!

....vil det si at etter den norske delen må dere vente ca 14 mnd før dere får tildeling? Hvor lang tid før dere kan reise å hente barnet da?

Har den vært kortere før og hvorfor er den lang. Eller er det bare kina som har meget kort behandlinstid i disse tider?

Ventetiden i Korea har økt p.g.a. endringer i adopsjonspolitikken. På sikt tenker vel Korea å slutte med utenlandsadopsjoner og innenlandsadopsjoner har blitt vanligere. Men ventetiden i Korea er ikke spesielt lang, derimot er den spesielt kort i Kina.

Ventetiden i Korea har økt p.g.a. endringer i adopsjonspolitikken. På sikt tenker vel Korea å slutte med utenlandsadopsjoner og innenlandsadopsjoner har blitt vanligere. Men ventetiden i Korea er ikke spesielt lang, derimot er den spesielt kort i Kina.

Hei fillolin!

Tenk det!!

Derfra har det kommet barn i alle år. Hvorfor er det blitt slik? Vet du det? Ble litt nysgjerrig!!

Vennlig hilsen bjonde

Hei fillolin!

Tenk det!!

Derfra har det kommet barn i alle år. Hvorfor er det blitt slik? Vet du det? Ble litt nysgjerrig!!

Vennlig hilsen bjonde

Det er nok mange som kan skrive mer utfyllende om dette enn meg... Økonomisk har utviklingen i Korea har vært stor siden en begynte med adopsjoner, og på mange områder skiller Korea seg idag veldig fra andre adopsjonsland. Det skjer også endringer i holdninger og tradisjoner som gjør at det etterhvert blir lettere for ugifte mødre å beholde barna sine, og mer akseptabelt for koreanere å adoptere barn. Du kan også lese litt om dette på Verdens Barn (www.verdensbarn.no)sine sider.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...