Gå til innhold

Ja, det var den svettingen da...

Anbefalte innlegg

Gjest Lilly16

Hei!

Jeg har nå lest en del av tipsene til forskjellige folk mot svetting under armene.

Vil selv prøve Aluminium klorid, som var anbefalt av mange (ett av de produktene jeg ikke har prøvd før). Eneste jeg lurer på er om når du tørker det vekk om morgenen, skal du da bruke vanlig deodorant på dagtid? Eller skal du kun bruke aluminium klorid et par kvelder i uken, tørke det vekk om morgenen, og ikke noe mer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173458-ja-det-var-den-svettingen-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest alive&kicking

Jeg anbefaler Yerka som du får kjøpt på bl.a. vitakjeden og ofte på H&M. Den funker veldig bra.

Smøres på under armene med bommulsdott kvelden før og virker natten over. NB! Ikke ha på klær etterpå (om natten), den smitter av.

• 3 uker senere...
Gjest Løkke te

Jeg fikk kraftig reaksjon på ak, så den var ikke bra på meg. Yerka er noe dyrere (apotek, vita, cubus mf) men det er verdt det! Den skulle jeg ønske jeg hadde funnet før! Nå slipper jeg å skifte klær i løpet av en dag!!!

i tillegg bruker jeg stop24 deo. (apotek). Vanlig deo blir bare illeluktende på meg.

• 1 år senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...