Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Viss dere vil kan jeg Fortelle litt om ting jeg og andre venner som er adopterte har lurt på og lurer på. Jeg vet ikke hvordan ditta forberedande kurset for adoptanta er. Men dere kan no skrive hva dere kunna tenkt dokke å svare til dokka egne barn, når h*n begynner å lure. Eller trur dere webmaster ser på dei innlegga som provoserandes... ? Heh..ser ut som dei e litt strenge med slikt.

(ynskyld event. skrivefeil)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173523-%C3%B8ve-dere-p%C3%A5-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var stort av deg.. Tenker nok at om du fortsetter og skrive her inne, så får du nok noen spørsmål, etterhvert! Og tusen takk.. Synes ikke du har vært "provoserende", i såfall bare nok til å ruske opp i noen tenkemåter (min f.eks), jeg trengte nok det, tenker jeg!

Dette var stort av deg.. Tenker nok at om du fortsetter og skrive her inne, så får du nok noen spørsmål, etterhvert! Og tusen takk.. Synes ikke du har vært "provoserende", i såfall bare nok til å ruske opp i noen tenkemåter (min f.eks), jeg trengte nok det, tenker jeg!

Kommer nok til å lure på mye etterhvert, flott at du vil hjelpe når den tid kommer.. Foreløpig er hjerteknuseren bare 1 år og 5 mnd, men til høsten er det jo barnehage, da...og da kommer jeg sikkert til å trenge råd, når spørsmålene kommer.

Flott at du vil være her på forumet sammen med oss

- og ellers må du jo bare blande deg i samtalene våre, du som VET noe om å være adoptert.

Kommer nok til å lure på mye etterhvert, flott at du vil hjelpe når den tid kommer.. Foreløpig er hjerteknuseren bare 1 år og 5 mnd, men til høsten er det jo barnehage, da...og da kommer jeg sikkert til å trenge råd, når spørsmålene kommer.

Flott at du vil være her på forumet sammen med oss

- og ellers må du jo bare blande deg i samtalene våre, du som VET noe om å være adoptert.

Ja denne var jo til CUB, da...:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...