Gå til innhold

Tusen takk

Anbefalte innlegg

Gjest athena-sos

Tusen takk for alle tillykkeønskninger vi fikk da vi fikk tildelt vår lille datter fra Hunan forrige uke. Bildene er kopiert opp i x antall og delt ut i øst og vest. Hun blir søtere dess mer jeg ser på bildet.

Vi har fått reisedato og forlater Norge 24.3, på selveste 1 års dagen. Vi får ta en skål på flyet.

Storesøster 3 1/2 år kan ikke forstå hvorfor vi ikke kan hente lillesøster NÅÅÅÅÅÅ. Bilde av lillesøster må ligge ved siden av puta hennes om natta.

Igjen, takk for alle hilsener (nesten litt overveldene). Det er mye hjertevarme i Dol-verden

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173714-tusen-takk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest athena-sos

Hei igjen!

Heldige dere! Jeg gleder meg sånn tild et blir vår tur. Og å reise på selveste bursdagen da! :o)

Vet du om juli/august gruppen til VB reiser i 2 omganger, eller reiser alle da?

Jeg veit ikke når den andre gruppen reiser. Men juli og aug er blandet så vi fra juli skal visstnok reise sammen med noen fra aug. Sannsynligvis skal vi reise i to omganger for VB bruker samme kinesiske dame Mrs Yue i kina uansett hvilken provinse vi skal til. I Bejing er det Mr Tian som tar seg av oss og det er vel enklest for han også å ha kun en gruppe om gangen. Jeg veit ikke om de andre drar før eller etter oss.

Men spennende skal det bli. Jenta vår på 3 1/2 er veldig opptatt av søsteren og vil reise NÅÅÅ. Hun må ha bilde av henne ved siden av seg i senga om natten. Håper ukene går fort.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173714-tusen-takk/#findComment-1150659
Del på andre sider

Jeg veit ikke når den andre gruppen reiser. Men juli og aug er blandet så vi fra juli skal visstnok reise sammen med noen fra aug. Sannsynligvis skal vi reise i to omganger for VB bruker samme kinesiske dame Mrs Yue i kina uansett hvilken provinse vi skal til. I Bejing er det Mr Tian som tar seg av oss og det er vel enklest for han også å ha kun en gruppe om gangen. Jeg veit ikke om de andre drar før eller etter oss.

Men spennende skal det bli. Jenta vår på 3 1/2 er veldig opptatt av søsteren og vil reise NÅÅÅ. Hun må ha bilde av henne ved siden av seg i senga om natten. Håper ukene går fort.

Hei athena-sos!

Da vi var i Kina i des. 2003 var det tre grupper som dro på hentereise. Totalt 31 familier.

VB leide inn flere guider til oss den gangen og jeg regner med at når det er 18 familier som reiser ned samtidig så gjør de vel det denne gangen også. Håper i hvertfall det for deres del.

Vi var 20 familier som reiste med samme fly til Bejing og den siste gruppen kom dagen etter. Alle reiste rett til sine provinser og så møttes vi i Bejing etter en uke. Det var hektisk men kjempe flott.

Lykkke til på turen, dere har mye glede i vente.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173714-tusen-takk/#findComment-1150779
Del på andre sider

Chance1365380587

Så deilig å få datoen!

Vi fikk tildeling samme dag om dere (AF), og venter på reisedato. Hadde håpet på å reise litt før men. Dere er vel også i full gang med barnerom og handle inn og fikse ting? Morro ikke sant!! Skulle ønske vi kunne dra i morgen jeg :-)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173714-tusen-takk/#findComment-1151467
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...