Gå til innhold

Tvillinger likevel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var 19 år så ble jeg gravid og misset den i uke 6. Jeg var på ul og dei såg at allt var borte. Men bare tre mnd etter så var jeg gravid ijen, jeg testet meg og den viste posetivt. Jeg trodde med en gang det var etter den første graviditeten fordi vi hadde ikke hatt sex i det hele tatt i løpet av de tre mndene. Da er det da umulig å kunna blitt gravid ijen???!!! Da jeg var på ul med nr 2 i uke 17 fikk jeg samme termin som med nr 1. Jeg misset ikke nr 2. Sønnen min er nå 2.5 år.

Men jeg har lurt på dette lenge...det er og blir ett mysterium.. Kan det være noe de ikke har sett på ultralyden da jeg misset nr 1?

Skrevet

Har du aldri snakket med helsepersonell om dette?

Klart det, men de bare ignorerte hva jeg sa tror jeg. Det såg ikke ut som de trodde på meg. Jeg sa det da jeg var på ul, dama såg bare rart på meg.

Skrevet

Klart det, men de bare ignorerte hva jeg sa tror jeg. Det såg ikke ut som de trodde på meg. Jeg sa det da jeg var på ul, dama såg bare rart på meg.

Du mener at tre måneder senere da du tok testen og oppdaget at du var gravid at du da var fire og en halv måned på vei. Merket du ingen symptomer på svangerskapet i de tre månedene?

Skrevet

Du mener at tre måneder senere da du tok testen og oppdaget at du var gravid at du da var fire og en halv måned på vei. Merket du ingen symptomer på svangerskapet i de tre månedene?

Nei. gjorde ikke det.

Skrevet

Nei. gjorde ikke det.

Men du var fire og en halv måned på vei? Dette må jo være registrert i journaler.

Skrevet

Men du var fire og en halv måned på vei? Dette må jo være registrert i journaler.

Da jeg var hoss legen første gangen etter aborten var jeg 17 uker på veg. Det var ikke før rungt uke 15 jeg merket noe. Da var livmora halvegs opp til navelen. (fikk ikke time før to uker etter viss du lure på korfor det tok så lang tid før jeg kom meg til legen) Da jeg kom meg på ul var jeg 22 uker på veg, og da var det alt for sent å sjå kor gammel ungen egentlig var.

Skrevet

Da jeg var hoss legen første gangen etter aborten var jeg 17 uker på veg. Det var ikke før rungt uke 15 jeg merket noe. Da var livmora halvegs opp til navelen. (fikk ikke time før to uker etter viss du lure på korfor det tok så lang tid før jeg kom meg til legen) Da jeg kom meg på ul var jeg 22 uker på veg, og da var det alt for sent å sjå kor gammel ungen egentlig var.

Forklar dette for fastlegen din, og h*n kan sikkert svare deg. Jeg er litt usikker på hva som egentlig er spørsmålet her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...