Gå til innhold

huff for en kjærlighet!!

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 17 år som har vært forelsket i en jente i 4 år nå. Vi var sammen i 8kl. og har drevet på litt etter det. så fikk hun seg type og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. jeg har prøv å konfrontert henne med mine følelser, men det er dårlig med tilbake svar i og med at hun har type. hun sier liksom bare at jeg er spesiell for henne. men det hjelper jo ikke så mye så lenge jeg ikke får henne. jeg tenker på dette dag ut og dag inn. Hva skal jeg gjøre?! aksel/drammen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173874-huff-for-en-kj%C3%A6rlighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Du er en venn, hun ser deg ikke som en potensiell kjæreste.

For din egen del må du bare kutte henne helt ut og prøve å glemme henne. Det vil bli for vondt å være venn med henne når du ønsker så mye mer.

Jeg har det problemet der hele tiden. Det er et hælvette for å si det rett ut. Enkelte jenter er noen drittsekker, selv om de egentlig er din aller beste venn. De går rundt og er hyggelige og sier mye pent om utseende ditt osv. Det virker som de liker å herse med andres følelser. Allikevel så blir det jo merkelig å bare kutte ut et vennskap sånn uten videre. Men for min del så hjelper det litt å høre på aggresiv musikk og ikke tilbringe så mye tid sammen med den jenta.

Icora Panter

Jeg har det problemet der hele tiden. Det er et hælvette for å si det rett ut. Enkelte jenter er noen drittsekker, selv om de egentlig er din aller beste venn. De går rundt og er hyggelige og sier mye pent om utseende ditt osv. Det virker som de liker å herse med andres følelser. Allikevel så blir det jo merkelig å bare kutte ut et vennskap sånn uten videre. Men for min del så hjelper det litt å høre på aggresiv musikk og ikke tilbringe så mye tid sammen med den jenta.

Så du mener at hun skal være uhyggelig mot deg? Og det synes du er bedre??

Vi jenter er hyggelig med andre mennesker selv om vi ikke er forelsket. Når man blir eldre så er det normalt i vertfall..

En god del jenter liker å spinne gutter rundt lillefingeren. De sier bare "du er søt", så blir de overøst med oppmerksomhet. Ikke gi jenter mer oppmerksomhet enn de har gjort seg fortjent til.

Andre jenter ER bare hyggelige og ønsker ikke å gjøre en flue for tred.

Ikke bli venn med en jente du er interessert i. Oppfatter hun deg først som en venn, er det VELDIG vanskelig for henne å begynne å se på deg som noe mer. Det hender, men ikke regn med det.

• 4 uker senere...

Annonse

Gjest har vært der...

Jeg var veldig forelsket i en gutt i to og et halvt år, og vi ble sammen i åttende klasse. Det varte i fire måneder, så falt jeg pladask for en annen.

Da det ble slutt med han andre (som jeg var overbevist om at jeg skulle være sammen forever), var jeg knust, og klarte ikke å se i retning noen annen i det hele tatt. I denne perioden, har jeg fått vite i ettertid, prøvde han første å oppnå nærmere kontakt med meg tre ganger. Jeg pratet bare normalt med ham på fester, og tok ingen hint i det hele tatt.

Møtte en ny da jeg var 18, og han første ble værende en venn som jeg hadde sporadisk kontakt med. Etter hvert, noen år senere, ble han min beste venn. Alt var bra mellom oss, har aldri trivdes så godt i noens selskap verken før eller siden. Men, jeg hadde fått barn, og det var den eneste årsaken til at det ikke ble oss to igjen. Hadde det ikke vært for barna, så ville vi garantert delt resten av livet sammen.

Han har fått ny dame nå, og det ble så vondt å holde kontakten at vi måtte bryte den.

Gammel kjærlighet ruster aldri, sies det, og det stemte i høyeste grad for min del. Kanskje er det sånn for deg og? La henne få vite hvor hun har deg hen, skriv et brev hvor du setter ord på tanker og følelser, og vær en venn for henne.

Er det meninga at det skal være dere to, så blir det det. Men la henne få vite at du elsker henne, selv om du også kan godta og bare være hennes venn. Det er greit å vite hva man har å forholde seg til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...