Gå til innhold

Endelig på nett igjen!!!!!!! Tidligere Cilas!

Anbefalte innlegg

michel1365380617

Hei alle gamle dol venner.Mitt forje nick her inne var cilas, men av tekniske grunner er jeg no michel. Endelig har jeg fått hjelp med data maskina mi, og kan no være her inne igjen. Er heilt utsulta etter å få snakke med dere igjen.

Mi lille Cali prinsesse er no 2 1/2 år gammel.Har blitt skikkelig stor jente. Rager no 97 cm over bakken!!!!!!! Så stor er hun blitt.

Ellers så holder vi på med nummer to. Skal snart sende papirene over til Colombia. Deilig å være i gang igjen.

Må også gratulere alle mammane og nesten mammane med dagen i morga!!

Fortsetter under...

Hei cilas og velkommen tilbake! Eller michel må jeg vel si nå :-))

Blir kjekt å følge deg på veien til nr to. Våre papirer koser seg nå i Colombia, og vi venter _veldig_ på distrikt!!

Stor Prinsesse du har, ja, Bella vår var 99,5 på 4 års kontrollen (da hun var 4 år og 4 mnd....!).

Beste hilsen fra

Kjekt å se deg igjen her inne!

Utrolig at prinsessa di har blitt så stor allerede....og så søt som hun er!!!

Minsten her nærmer seg også to og et halvt. Han er full av liv, høyt og lavt, skal kose og klemme hele tiden, snakker eller synger ustanselig..rett og slett til å spise opp ;-)

Lykke til med ny runde.

Mvh

michel1365380617

Hei cilas og velkommen tilbake! Eller michel må jeg vel si nå :-))

Blir kjekt å følge deg på veien til nr to. Våre papirer koser seg nå i Colombia, og vi venter _veldig_ på distrikt!!

Stor Prinsesse du har, ja, Bella vår var 99,5 på 4 års kontrollen (da hun var 4 år og 4 mnd....!).

Beste hilsen fra

Hei.

Skal du på landsstyremøte i år. Vi har tenkt å reise alle 3 noen dager før og ta en familietur før alle møtene begynner.

Ser at vår lille snuppe snart har tatt igjen di. Fikk et tips en gagn om å gange lengda hun hadde på to årskontrollen med to, og da får jeg den høda hun vil få. Så 186 cm er jo en del mer en mine 165 cm. Men pytt sann. slik må man jo regne med.

Annonse

michel1365380617

Kjekt å se deg igjen her inne!

Utrolig at prinsessa di har blitt så stor allerede....og så søt som hun er!!!

Minsten her nærmer seg også to og et halvt. Han er full av liv, høyt og lavt, skal kose og klemme hele tiden, snakker eller synger ustanselig..rett og slett til å spise opp ;-)

Lykke til med ny runde.

Mvh

Hei igjen.

Kan ikkje du sende meg en mail. Klarer ikkje å maile til deg. Vet ikkje heilt hva som skjer med mailen min for tiden. Klarer heller ikkje å maile til det danske paret vi var sammen med i cali.

Hei.

Skal du på landsstyremøte i år. Vi har tenkt å reise alle 3 noen dager før og ta en familietur før alle møtene begynner.

Ser at vår lille snuppe snart har tatt igjen di. Fikk et tips en gagn om å gange lengda hun hadde på to årskontrollen med to, og da får jeg den høda hun vil få. Så 186 cm er jo en del mer en mine 165 cm. Men pytt sann. slik må man jo regne med.

Hei :-)

I år satser vi på at vi enten nettopp har vært, er i eller skal dra til Colombia for å hente en lillebror eller -søster, så jeg har sagt at jeg ikke er aktuell for landsmøtet i år. Men jeg er vara, så en pekyrende liten sjanse er det... Men får jeg viljen min, så har jeg ikke anledning til å delta ;o)

Men neste år forsøker vi jo å få landsmøtet til Stavanger, så da treffes vi nok :-)

Jeg har forøvrig hørt at det med å gange høyden når de er 2 år med to bare gjelder for gutter. Uten at de kunne forklare hvorfor...

De blir så høye som de skal :-))

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...